donderdag 4 november 2010

Donderdag week 7 dag 43

Vandaag ben ik lekker lui, haha! Zo lui dat ik nu pas mijn blog schrijf! Weinig nieuws te melden ook. De pijn is minder en de benauwdheid lijkt ook iets op te knappen! De dokter is geweest, maar uit het overleg van gisteren is verder niks nieuws gekomen. Had ik ook niet verwacht. Verder blijft alles even zoals het is qua medicijnen en zo en voor het weekeind word er nog een foto gemaakt. Ik weet niet of dat vandaag of morgen is, zie ik vanzelf wel. Verder geen nieuws, ga verder met lekker lui zijn! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je. LEkker lui zijn bedoel ik! Op zich goed dat pijn en benauwdheid minder is, alleen jammer dat dat weer moet met ab en andere troep. Hopen dat dat na deze keer niet meer nodig is. Nou ikzelf druk. Vanavond les geven in vennootschapsbelasting, dus als je zin hebt;-)kan je meedoen.

    grt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai ilse !!!! kom op he !!!!!
    sorry , lees nu weer ff je blog na enige tijd , hoop weer gebeurd las ik , maar ook weer niet.
    zijn ze nu wel goed met je bezig ? eis het maar op hoor als je de dokters nodig hebt. ze moeten je snel opknappen.
    nou groetjes van mij . Ramon.
    ps : als ik je niet meer spreek voor het weekend ......alvast gefeliciteerd !!!!!!!
    enne.....niet te veel stroopwafels he ...:) offe wordt het slagroomtaart ?
    nou geniet ervan , groetjes en je hoort me .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik ben er weer, ben je al wat uitgerust, of nog lui mag wel hoor. ja je bent gauw jarig, maar helaas weer in dat rot Z.H . laten we maar hopen dat ze er wat op vinden he? nou tot snel
    groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    T is nog net donderdag. Heb een drukke dag gehad eerst gewerkt en toen uit eten. Dat was wel even lekker. Lekker kletsen en bijkomen van de dag. Moet eigenlijk nog strijken maar laat dat toch maar liggen voor morgen. Je hoort nog of het zondag middag wordt of een andere keer volgende week. Slaap lekker.
    Groet, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen