vrijdag 19 november 2010

Vrijdag week 9 dag 58

Ja. Het is zover. Gisteren tijdens de visite is besloten dat ik toch weer aan het infuus moet. Omdat een picclijn die gisteren niet meer ging lukken zouden ze de anesthesist bellen voor een gewoon infuus. Maar die had het erg druk en wilde niet komen. In plaats van dat ze dan een dok van hier sturen met wat prikervaring sturen ze 2 co's op me af. Heel handig. Dit gaat dus niet gebeuren dacht ik. Dacht ik ja, want ze hadden al heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak goed geprikt (tuurlijk) bladibla. En ze keken er zo schattig bij, dus ik dacht, oké, vooruit, allenbei mogen ze 1x. Natuurlijk mislukte allebei de pogingen. Dan toch de anesthesist nog maar een keer bellen. Maar het was inmiddels 17.00 uur en als anesthesisten het druk hebben laten ze je minimaal een uur of 5 wachten. En mijn nachtrust is heilig, dus dat zag ik niet zo zitten. Na overleg met de zaalarts hebben we besloten om het dan maar even zo te laten. pred wel verhogen, maar dan 1 malig in tablatten en vanaf vandaag weer door het infuus met ab en magnesium. Want jawel "ze hebben nu beloofd dat je morgenmiddag mag komen voor een picc lijn plaatsing". Duuuuuuuuusss, ik heel benieuwd of het dan toch daadwerkelijk vandaag gaat gebeuren!

Verder is alles rustig. Wel nog steeds benauwd, maar niet meer dan gisteren. Vannacht lekker geslapen en vanmiddag die als het goed is weg voor die picc lijn. Verder geen 'plannen' voor vandaag...

4 opmerkingen:

  1. He hallo daar
    Jeetje wat lekker voorspelbaar allemaal,wat een gedoe toch allemaal,wanneer gaan ze nou eens luisteren.Over luisteren gesproken,gisteren vergadering gehad,ze gaan gewoon 2 clienten plaatsen waarvan het team vindt dat het echt niet kan binnen onze woning,dat is wachten op shit,gewoon een geldkwestie,oh wat was ik boos gisteren,zo zie je maar overal luisteren ze slecht,alles draait om geld en niet meer om mensen,en dan kreeg ik vorige week nog een leuk foldertje van de organisatie over bijzondere mensen zoeken bijzondere mensen,wat een bulshit zeg.zo weer genoeg geklaagd ha ha,hoop dat vandaag die lijn er in gaat en dan gewoon laten zitten tot je naar huis mag,toch?wel lekker dat je zo goed slaapt,dan begint de dag wel iets beter.Ga zo boodschappen doen en het weekend weer werken,het 3e deze maand,gewoon omdat er geen begeleiding is,nou joh hou je taai,we horen elkaar nog
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse

    sterkte met wat er weer komen gaat, hopelijk gaat het vandaag toch wel gebeuren om die lijn te plaatsen.hou je haaks en een rustig weekend
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En? Zitie er al in? Voordeel is natuurlijk wel dat je vandaag nog ff lekker kan douchen zonder lijn. Wij gaan zo bi Jose erwtensoep eten en een borrel drinken. Morgen Sinterklaas dus afwachten wie er meegaat naar Spanje. Ik wil wel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Zit de lijn erin ik hoop het voor je. Hier een rustige dag inderdaad bij Jose gegeten. Gaan zo nog even terug voor een borrel. Morgen weer volop sporten.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen