dinsdag 12 oktober 2010

ZUCHT

Nououououou, wat ik net meemaakte heb zelfs ik nog nooit meegemaakt! ...

Ik zou voor een foto gaan.... Zou ja. Om half 12. Dus iets voor half 12 netjes de vervoersdienst voor de deur om mij daar naar toe te brengen..... Is er geen rolstoel! En het is te ver om te lopen, dus..... foto afgezegd! NNNAAAA dat geloof je toch niet?! Patient prominent noemen ze dat hier! PPFFFF Nou mag ik het vanmiddag om 10 voor 4 nog eens proberen, in de hoop dat er dan wel een rolstoel is..... Ik geloof alleen niet dat er dan nog iemand is die nog naar die foto gaat kijken..... Beetje jammer weer hé... Ach, wachten we gewoon een dagje langer, wat maakt het ook uit. Morgen is het woensdag, dus dan zie ik ook geen dokter... Heb ik heel misschien met heel veel geluk donderdag de uitslag wel. -zucht-

2 opmerkingen:

  1. Hopen dat het zo doorgaat de foto! Suc6! Wat een gedoe allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is lekker dan. Schiet niet op.
    Hopelijk is het vanmiddag wel gelukt.
    Succes met je buurvrouw misschien heeft ze nog meer van die slimme vragen.
    Ik ga nu Pim en Jaap van de training halen.Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen