dinsdag 19 oktober 2010

Dinsdag week 4 dag 27

Ok, internet ligt eruit, dus eens proberen of ik mijn blog ook via mijn i fone kan schrijven...


Ik vraag me vandaag iets af; waarom gaat het als ik geprikt moet worden deze opname ALTIJD mis? Ik had gisteren geprikt moeten worden, was niet gebeurd, dus dan maar vandaag. Ik
ben gisteravond al begonnen met te zeggen: dan moet ik zeker wachten met de prograft in nemen?ja, dat moest, ik. Dus ik vanmorgen nog een keer tegen 2 verpleegkundigen: ik wacht met de prograft tot ik geprik ben hè?! Ja, dat moest. Maar geprikt werd er niet. Dus ik het net nog maar eens een keer gevraagd, want 8 uur is al een tijdje voorbij.. Ow, ja... Is T. ('bloedzuiger' van de afdeling, haha) nog niet geweest dan?! Nee, en die gaat ook niet komen, want ik heb al 4 weken zo'n picc lijn weet je wel. Daar word het bloed uit gehaalt en dat mag zij niet... Ohw.... Ja..... Nou...... Euhhhh... Dan ga ik het wel even vragen.... Ja die dat maar ja! Dus ne net ein-de-lijk bloed geprikt, hèhè, moeilijk hoor...


Verder nog weinig nieuws. Vannacht lekker geslapen. Vandaag een beetje lamlendig. Erg moe en veel spierpijn... Naja, zal wel weer over gaan. Straks komt de dok, maar ik
heb zo'n flauw vermoeden dat ze gaat zeggen dat ze het niet weet, dat we het even aan kijken en af moeten wachten tot de medicijnen hun werk gaan doen, hahahaa!

3 opmerkingen:

  1. Ha, wat een pech is je internet er ook nog eens uit maar toch gelukt om je blog erop te krijgen. Klinkt allemaal weer niet zo handig met bloedprikken. Spierpijn is ook niet fijn maar dan moet je ook niet zo veel sporten in je dromen. Daar krijg je ook spierpijn van. Nou een rustige dag toegewenst. groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Dat ging weer lekker met het bloed prikken. Eigenlijk is het niet normaal en dat je er dan ook nog zelf erg in moet hebben. Maar goed ik hoop dat je toch nog een goede dag hebt gehad en dat je een beetje gezelligheid hebt aan Bart.
    Hier de kids vakantie jammer dat het weer wat minder is. Morgen met de kleinste naar de film Ernst en Bobby. Zo komt Marcel nog eten hij moest eerst tennissen. Heb maar een bord voor hem klaar gezet. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Ilse,

    Weet je wat het met jou is? Je moet gewoon eens lekker gaan bewegen, dat bed uitkomen en lekker gaan fietsen ofzo met de fysio. Knap ik ook altij zo van op;-)
    Nee ik weet wat beters, ik ga morgen mijn best doen op n paar goede muffins en die kom ik dan donderdag hoogstpersoonlijk even afleveren. Hoop alleen dat ik me morgen iets beter voel, heb zo'n vermoeden dat mijn CRP momenteel ook iets hoger dan normaal is en mn concentrator staat nu dus op 5l, hoger gaat niet, dat wordt straks aan de vloeibare O2 want die kan tot 25l. Dat ga ik niet nodig hebben, maar met die 5 gaat t ook nog niet denderend. Nouja, beslag kun je ook zittend mixen he, de oven mag het meeste werk doen.
    Sterkte daar meis, ik zie je donderdag (maar ik ga niet blijven hoor, dat ben ik niet van plan!!)

    BeantwoordenVerwijderen