vrijdag 22 oktober 2010

Vrijdag week 5 dag 30

"HEB JE JE PROGRAFT AL INGENOMEN?? Jep, dat heb ik al gedaan ja. MAAR JE MOET GEPRIKT WORDEN! Ja, dan moet je dat nu doen want ik heb ze net 10 min geleden genomen"

zucht, ik denk niet dat het ooit gaat werken, die communicatie hier..
Maar goed, vanmorgen dus bloed geprik. Daarna de looptest gedaan. Ik heb het 6 minuten vol gehouden en wel 230 meter gelopen, WOW! Das knap van mij hè?! Na de looptest de dok op visite waardoor ik te laat was voor de longfunctie. Die was dan ook niet goed, voor zo er ik het kon zien iets van 18% of zo. Maar ja, dat is ook niet raar als je èn al niet lekker bent èn nog geen uur van de voren de looptest gedaan hebt. Maar goed, hun wilde het graag zo, ik heb het zo gedaan.

Verder geen nieuws. Afgelopen nacht goed geslapen en verder weinig nieuws. Ik ben
benieuwd wat ze met de uitslagen van de LF en de looptest gaan doen, maar daar zal ik vandaag niks meer horen. Misschien maandag... Of dinsdag, want er zal over 'overlegd' moeten worden, haha!

1 opmerking:

  1. Hoi Ilse,
    ik heb net van je moeder je blog gekregen. Kan ik je ook eens mailen! Het zit allemaal niet zo mee he, begrijp ik uit je verhaal. Om moedeloos van te worden onderhand! Je kan het bijna wel noemen logeren in Alblasserdam of wonen in R'dam.... Nou, ik kom binnenkort weer eens bij je kijken hoor, hou je goed en groetjes Gitte

    BeantwoordenVerwijderen