dinsdag 5 oktober 2010

Dinsdag week 2 dag 13

Wat een vreselijke nacht! Kon ik gisteren overdag nog wel redelijk lachen om het geschreeuw van mijn buurman met ; IK WIL EEN DOKTUUUUUUUUUUUUUR, NU! iK GA DOOOOOOOOOOOD  en  IK HEB BIJNA HARTSTILSTAND!!! Vond het het vannacht toen hij om half 2 nog lag te bellen toch niet zo lollig meer. Zelfs na heeeeeel veel verzoeken van de verpleging om nu toch echt te stoppen met bellen, de tv en laptop uit te doen en zich rustig te houden wist meneer van geen ophouden. Goed. Dus toen ik vanmorgen om 6.15 wakker was heb ik ook gelijk het licht aan gedaan en een hoop herrie gemaakt. En ik STA erop dat hij vandaag weg gaat. Het kan me niet schelen waar ze hem neer leggen, maar ik vertik het om nog een nacht naast hem te liggen. Gelukkig was de nachtdienst het met me eens. Nu moet de dagdienst het alleen nog uitvoeren.... En HIJ gaat maar weg, ik niet, ik ben niet diegene die overlast veroorzaakt! Tenzij er een 1pers kamer vrij is natuurlijk, haha, dan wil ik me wel opofferren, haha!! ;-)

Verder weinig nieuws. Vandaag dus brak, heb hooguit 3 uurtjes geslapen. Maar qua longen weinig verandering nog steeds.... Over de uitslsag van de prograft ook nog geen nieuws. Er zijn sinds vrijdag ook geen spiegels meer geprikt, misschien doen ze dat van de week eerst of zo. Geen idee, we zien wel en wachten het af..... Vandaag is prio 1 buurman weg zien te krijgen!!

3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, je schrijft het grappig moet ik zeggen en ik kan er ook wel om lachen maarrrrr... dat is het natuurlijk niet. Ben je mooi klaar mee! Nou ben benieuwd of ze hem weghalen bij je. Suc6.
    Groet, van iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Wat een gedoe daar zeg,als ik jou was zou ik gewoon je bed naar de gang rijden als die schreeuwlelijk vandaag niet weggaat,zo knap je niet op he wordt je alleen maar nog moeier,ik had gisteren ook zon schreeuwerd op mijn werk,kreeg er koppijn van,maar dat is maar even dan.Ik denk dat ik vanavond met je moeder mee komt,zie je dan Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha.meissie lekker die vent naast je.Hoopt dat hij echt weg ga vandaag zal ik anders je moeder een rubber hamer meegeven kan je uithalen als hij weer zo doet.denk dat ik donderdagmiddag bij je aanwaai bel wel van te voren of het uitkomt ok? Veel liefs uit alblasserdam van ons doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen