woensdag 13 oktober 2010

Woensdag week 3 dag 21

Vannacht slecht geslapen. ik was erg moe giseravond maar kon niet vroeg gaan slapen omdat de buurvrouw tot half 12 tv aan het kijken was. Beetje jammer. Toen ze uiteindelijk ook ging slapen lukte het  alsnog niet omdat ik best benauwd was, dat deed weer pijn, daar ging ik weer van zweten tot ik helemaal klam was en dan kreeg ik het daar weer koud van..... Onrustige nacht achter de rug dus. Maar ja, vandaag is toch een saaie dag. De 'grote visite dag'. Zie je niemand.... Ze zeiden wel dat ze vanmiddag nog even langs zouden lopen. Ik ben benieuwd of ze dat ook echt doen....

De foto is gistermiddag nog wel gelukt, gelukkig! En mijn bloed was goed, dus de ab door het infuus is nu gestopt. Nu maar hopen dat dat goed gaat!

Verder weinig nieuwtjes. Niks meegemaakt. Ik verwacht vandaag of morgen eigenlijk nog wel een keer een longfunctie, maar dat is meer mijn eigen idee. Ik heb er nog niemand over gehoord, dus dat hou ik mooi zo, van mij hoeft het niet, haha! ;-)

Verder hoorde ik net op de gang dat mijn grote vriend (mr turk) terug komt op de afdeling. Ze hadden hem op de torax gelegd, maar nu komt hij dus terug. Ik ben benieuwd waar ze hem neer gaan leggen n of hij inmiddels geleerd heeft zich een beetje aan te passen. Gelukkig is "mijn" kamer vol!! En al was hij niet vol...., HAHAHAAA!!!! ;-)

4 opmerkingen:

  1. He hallo
    Hoe is tie daar ws nog geen nieuws,wel lekker dat de ab eraf is maar ze hebben er nog meer dus oppassen he ha ha
    de meeloper op mijn werk gisteren had vroeger bij tante truus gewerkt(weet eigenlijk niet of jij weet wie dat is,vraag maar aan je ma)wat is de wereld klein he.
    Wel vervelend dat je zo slecht geslapen heb,dan is het vandaag ws een lange dag.
    ga zo naar de kapper,kort kort kort,ik bel later nog xx liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dat allemaal lees is die buurvrouw misschien wel van jou wakker geworden vannacht ;-) Misschien kan je vandaag een beetje je slaap inhalen. Wel oppassen dat je de nacht en dag niet door elkaar gaat halen. Daar hebben oude mensen ook vaak last van haha! Nou hopen dat de dag een beetje leuk is en dat je vannacht beter slaapt. Je kan nog wel aan je turkse vriend vragen of ze niet iets lekkers te eten willen meenemen voor je. Nou dat waren weer de grappen van vandaag. Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meis,

    Wat een gedoe weer allemaal. Maar ervan opkijken doe ik niet, als andere fervente EMC-ganger ;-) We zouden een boek moeten schrijven samen, dat zou vast onder de fantasy vallen volgens veel mensen, maar toch is het allemaal waargebeurd. Hoe triest eigenlijk, maar laten we er maar om lachen. En op zijn tijd even lekker boos worden om alles wat fout gaat (volgens mij is t bij jou exact hetzelfde; je vraagt je serieus af of er nog wel eens iets in een keer GOED gaat!!) De patiënt prominent. Achteraan. Dat vergeten ze eraan toe te voegen.
    Ik hoop dat t goed blijft gaan nu ze de ab gestopt hebben. Je zou ook eens een kuur afmaken he? Dat is bij ons hypochonders natuurlijk volkomen waanzin, dus ik snap het wel;-) En heb jij er geen last van als je de pred met 10mg tegelijk af moet bouwen? Mij lukte dat niet. Ik bouw de dexa nu met 0,25mg per week af en zelfs dat gaat eigenlijk knudde. Mijn gewrichten zijn lekker dik (maar niet rood en heb gelukkig geen koorts dus niets aan de hand, zit vast weer tussen mijn oren) en ik heb echt bizar weinig lucht maar ach, we gaan maar door. Zolang ik overeind sta blijf ik even uit je buurt. Niets persoonlijks, maar ik kom pas volgende week naar t EMC hoor, als ik te horen krijg wat ze besloten hebben over die lotx. Moet er nog even niet aan denken, mn gevoel is niet zo héél positief.... Maar ach, we zien wel.
    Heb je je chocola al op? Wil je nog wat te lezen? Dan stuur ik Gerard wel even langs. Nog dvd's lenen ofzo? Sms maar even, ik weet niet of msn nog gaat werken vandaag, tot nog toe is het knudde. Ben al blij dat internet gewoon werkt nu.
    Nou, ik ga even fijn koken. Heb n eetdag, dus dat komt wel goed ;-)

    Dikke knuffel uit Zwijndrecht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,
    Je hebt wel pech met die buurmannen/vrouwen.
    Kun je geen lijstje inleveren met jouw wensen wat je kamergenoten betreft, ik vind dat je daar wel recht op hebt.
    Ik hoop dat je vannacht wel lekker slaapt.....en
    dat het zonder ab goed gaat!!
    M'n "gips" zoon gedraagt zich goed.....met laptop en tv vermaakt hij zich wel.......
    Even shownieuws kijken en dan mijn bedje opzoeken.
    Doeg, Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen