zaterdag 2 oktober 2010

Zaterdag week 2 dag 10

Vandaag een rustig dagje. De buurman is gisteravond onverwachts naar huis gegaan, dus ik lig weer lekker alleen. :-) Verder erg weinig nieuws. De spiegel in mijn bloed van mijn nieuwe medicijn zal wel goed geweest zijn gisteren, want er is niks aan de dosering veranderd..... En verder eigenlijk niks meegemaakt, geen nieuws, heel saai eigenlijk....We wachten het allemaal maar een beetje af. ik weet niet welke arts er dienst heeft dit weekeind en of ze van plan zijn langs te komen... Zal best niet, ik heb niks bijzonders..... En al had ik dat wel weten ze toch niet wat ze er aan moeten doen, haha!

3 opmerkingen:

  1. He die Ilse
    Alles zijn gangetje?saai,saai,saai,wel weer lekker alleen,gisteravond gewerkt,druk,druk,vannacht geen snurkende man maar een jankende kat die te weinig aandacht had gehad,hem maar om 00.2 naar buiten gedaan,maar regende zielig,dus om 00.4maar weer naar binnen gelaten,ha ha lekker belangrijk he,vanmorgen vroeg eruit,bij het nieuwe huis wezen kijken,erg mooi hoor,en zo weer werken tot 24.00,dus ook best wel saai ha ha nou joh hou je taai,horen elkaar xx liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ilse, jammer dat het nog niet veel beter gaat maar wel fijn even geen gesnukt aan je bed,ik wens je toch een fijn weekend met leuk bezoek ondans het zo saai is sterkte met alles
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse, Saai is ook wel eens lekker hoor. Ik loop me heel de mrogen al te pletter: 8 uur voetbal in de rust naar de hockey, terug naar de voetbal, terug naar de hockey, naar de winkels, naar huis. Brood erin proppen en naar het zwembad voor het afzwemmen van Sib pfff. En de dag is nog zo lang dus de rest van het programma vertel ik morgen wel. Groet van iedereen Marcel

    BeantwoordenVerwijderen