dinsdag 12 oktober 2010

Dinsdag week 3 dag 20

Vannacht lekker geslapen. Net is er bloed afgenomen en voor de foto word ik nog opgeroepen. De prednison is van 60 naar 50 mg gegaan vandaag. De ab word misschien ook gestopt, maar daar wachten ze mee tot de bloeduitslagen bekend zijn....

De buurvrouw is niet echt gezellig, maar ik heb er ook weinig last van. Ze snurkt in ieder geval niet! :-D Ik moet soms wel een beetje om haar lachen, ze zeurt over álles, níks is goed en ze praat al zo hard van zichzelf, dus dat is leuk. Ze stelt ook van die grappige vragen als : zijn al die kaarten van jou? (nee, ik krijg de post van heel de afdeling) en gebruik jij nog zuurstof? (Nee hoor hij staat uit maar ik vind het wel mooi staan, dat slangetje, haha!)

2 opmerkingen:

  1. Ha een goede morgen. Je bent er weer vroeg bij en ik ben ook weer een beetje in het land der levenden! poe poe viel niet mee zo'n weekend! Mooi dat je weer op je kamer ligt en lekker geslapen hebt! is altijd goed! nou een goede dag met hopelijk iets "positiefs"nieuws te melden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ils
    Ha ha jij snap die buurvrouw niet,als ze een vraag stelt wil ze eigenlijk helemaal geen antwoord ze wil dan eigenlijk dat je haar ook een vraag stelt,zo van en waarom heeft u die zuurstof,en die tekening is zeker van uw kleinkind ha ha doe je best.Ben benieuwd naar de bloeduitslagen,hopenlijk goed nieuws,ik heb mn roze strikje nog om hoor,ben vanmiddag benieuwd wat de jongens er van zeggen ha ha,ik en roze,ga straks werken tot morgenochtend,er komt weer iemand meekijken,ben benieuwd,nou joh we horen elkaar weer liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen