maandag 4 oktober 2010

maandag week 2 dag 12

Vannacht een goeie nacht gehad,  lekker geslapen. Net bezoek van de dok gehad, die had eigenlijk geen nieuws. Ze wachten maar weer af tot de ab zijn werk gaat doen. Sinds het weekeind heb ik wel steeds wat uitslag zo'n half uur nadat ik mijn prograft (dat nieuwe medicijn) heb ingenomen. Daar gaan ze het even over hebben met mijn eigen longarts, maar dat kan verder geen kwaad....Duuuuuuuuuuuss, vandaag een saaie dag... Alhoewel.... Heb net een (turkse) buurman gekregen die eeeehhhhhh nogal voor wat actie (lees herrie in de vorm van geschreeuw ed) zorgt. Dus ben benieuwd, hij moet het toch niet al te gek gaan maken, saai is niks, maar je kan het ook overdrijven he?! ;-) En daar hou ik niet zo van..........

5 opmerkingen:

  1. Never a dull moment zeg maar! Wij waren nog bij je in de buurt in Dijkz, controle van mn vader. Ze hebben nog longfoto gemaakt want volgende week gaan we weer en kunnen ze gelijk even alles nakijken. Niets nieuws. Suc6 met de buurman.
    Groet,
    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ils
    Jeetje ze blijven aan de gang met buurmannen,straks moet je ook nog je oordopjes overdag in ha ha hoop dat ze snel wat nieuws voor je hebben over uitslag en zo,ik ga zo nog 1 avondje werken(denk ik want er is nog geen late dienst voor morgen)Bel of zie je morgen ben nu te laat om te bellen en denk dat je een middagdutje doet,als de buurman niet schreeuwt
    liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ola

    hier dan toch even een berichtje van ons.
    Lekker hoor zo'n buurman, als het te gek wordt gewoon wat van zeggen hoor. Laat je niet gek maken. Anders sturen we wel wat ME langs ha ha ha.

    Hier nu alles rustig, wel overal spierpijn van de vloerbedekking trekken en behang scheuren. 2 Dagen bezig en al lekker opgeschoten. Op deze manier gaan we de 23e wel halen.

    Hou het rustig meid en als je thuis ben (voor of na het verhuizen) pikken we je ff op en kom je ff kijken he !

    Tot gauw !

    Liefs,

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha.ilse
    nu het is gelukt had liesbeth even nodig om dit erop te krijgen sjaak is gisteravond ook bezig geweest maar het lukte ons niet.lekker buurman dus.Ben weer aan het werk hoop van de week weer bij je aan te waaien dan bel ik wel .voor nu weltruste lieve meid en hou je haaks he.VEEL LIEFS VAN ONS

    BeantwoordenVerwijderen