zaterdag 16 oktober 2010

Zaterdag week 4 dag 24

Oh, ohw, beetje laat met mijn blog vandaag!

Weinig nieuws te melden eigenlijk. De buurvrouw is naar huis, dus ik lig lekker alleen nu. Ik denk dat er maandag iemand naast komt, of er moeten spoedopnames zijn.... Maar er is nog geen schoon bed, dus dat scheelt misschien! ;-) De dokters zijn vanmorgen even binnen gelopen. Ik heb voor het weekeind de stempel "stabiel slecht" gekregen, dus dan komen ze iedere dag even kijken, maar ze hadden geen nieuws. Ze kwamen letterlijk alleen KIJKEN, haha!

Gisteren mijn kamer "opgepimpt". Mijn moeder had gezellige lampjes voor boven mijn bed mee genomen en een zeiltje voor op mijn nachtkastje! Nu heb ik dus in ieder geval een gezellig hoekje (mét schemerlampjes! ipv fel zh licht) en een fleurig kastje met bloemetjes, haha! Als ik hier dan toch voorlopig nog ben kan ik het maar beter gezellig maken, toch? Verder alles rustig, geen nieuws, jammer genoeg nog steeds geen vooruitgang, maar in ieder geval ook geen verslechtering......

1 opmerking:

  1. He die Ils
    Ha ha heb je van die bloemetjes lampjes? hoop wel dat je daar van opknapt,wat een gedoe toch allemaal weer,ja luisteren naar mensen is best moeilijk,je zou toch denken dat je het ondertussen zelf wel weet hoe het werkt en die artsen hoeven dan alleen maar te handelen zou je denken,gisterenavond toch werken met inval,een jongen van een andere groep,was niet druk,lekker wezen winkelen in Papendrecht,ja dat is ook werken ha ha,bij de hema een bakkie gedaan omdat ik 31 jaar in dienst was,kreeg nog een mooi bloemstuk van de jongens,moest wel mee op de brommer maar is gelukt hoor.nou joh hoop dat je je snel weer wat beter voelt,we bellen liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen