vrijdag 1 oktober 2010

Vrijdag week 2 dag 9

Gisteren had ik mijn blog geen 5 minuten geplaatst of jawel hoor......... Een ambulance op de gang die naar kamer 212 moest. Een buurman. Fijn. Op zich geen onaardige man, is wel goed te doen, dus ik moet niet zeuren, maar ik lig gewoon liever alleen, haha! Heb vannacht wel redelijk geslapen. De buurman had me gewaarschuwd dat hij snurkt, dus ik had van te voren mijn oordoppen in gedaan. Hij wilde ook de deur naar de gang open. Ik heb die altijd dicht, dus nu was er méér licht, méér lawaai en een snurkende man naast me! Dat was dus wel even anders, maar uiteindelijk ging het (met oordoppen) dus wel.

Verder gisteren longfunctie gedaan. Die was iets beter, van 17 naar 21%. Maar nog steeds niet de vooruitgang die we willen. Nou ja, wist ik van te voren al. Gisteren met mijn eigen longarts afgesproken dat ik maar 1x per week longfunctie hoef te blazen. Tenzij het ineens heel veel beter gaat natuurlijk. Maar anders is het onzin. En ik heb er toch al zo'n hekel aan! Dus dat vond ik wel een goeie deal. ;-)

Straks word er bloed afgetapt om te kijken hoe het met de spiegel van mijn nieuwe medicijn staat.... Ben benieuwd! Verder vandaag voor zover ik weet geen plannen.....

2 opmerkingen:

  1. He die Ilse
    Geen last gehad van de shorma waar we zo lang op moesten wachten!Het is maar goed dat er iemand mee kwam kijken bij die longfunctie want perslucht schijnt niet zoveel te doen ha ha.ben benieuwd naar je bloeduitslag,denk weinig veranderd na een week medicatie maar wie weet.
    hier alles weer rustig,wel een snurkende man maar dat went,ga zo weer werken,hou je taai en we spreken elkaar liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,
    Jij hebt toch zeker de oudste rechten in die kamer dus.... de kamer gaat dicht! Anders gaat hij maar op de gang liggen dan heeft hij geen deur haha! Nou ben benieuwd. Hoe gaat dat dan met dat blazen voor de longfunctie?Gewoon zoals het klinkt? Zoveel mogelijk blazen in één adem? Wanneer zal ik eens langskomen? Heb je voorkeur voor als het een keer rustig is? In het weekend of zo?

    Groet,
    MArcel

    BeantwoordenVerwijderen