maandag 18 oktober 2010

Maandag week 4 dag 26

Gisteravond is mijn buurman die ik beneden had (Bart) weer naast me komen liggen. Hij lag eerst alleen en ik ook en die trukse man die eerst naast me lag ook. Allemaal lagen we alleen op een 2 pers kamer. Toen kwam er een opname die in isolatie moest en ze hadden geen isolatiekamer vrij, dus moest er 1 van de 3 kamers vrij gemaakt worden. Hadden ze die tukse man bij Bart gelegd. Die was daar niet blij mee, dus heeft hij gevraagd of naast mij mocht. Vond ik niet zo erg, want er zou vandaag toch een nieuwe opname naast me komen, en dat is dan toch maar afwachten wie of wat er komt. En nu kende ik Bart al, dus dat was wel fijn op zich.

Verder is er weinig nieuws. De dokter is net geweest, maar ze wachten nog steeds tot de medicijnen gaan werken. Voel me vandaag wel iets beter. Vannacht lekker geslapen en minder pijn. De pijnstilling gaan ze iets verlagen van 3 x 2 tabl naar 3 x 1 tabl, kijken of dat goed gaat. Mijn ontstekingswaarden waren zaterdag al weer iets aan het dalen, dus dat is een goed teken. Morgen word er opnieuw bloed geprikt. Ik vind het toch wel gek, dan die waarden binnen 1 week van goed, naar heel hoog gaan en dan gelijk weer zakken. Ik ga me bijna afvragen of ze het bloed van mij en iemand anders niet door elkaar hebben gehaalt, haha! Maar daar ga ik maar niet van uit......

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ils
    Ben blij dat je je weer wat beter voelt,ja die ontstekingswaarden,de ene x wordt er geprikt voor je medicatie en de andere x erna,misschien heeft het daar mee te maken ha ha zeg maar wat hoor,past me aan aan die artsen ha ha.wel fijn dat je weer een leuke buur heb,beter een leuke buur dan een verre vriend toch!!gisteren een rustige dienst gehad,kon lekker wat achterstallig kantoorwerk inhalen en kon op tijd naar huis,ga nog ff huisvrouwtje spelen,we horen elkaar liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,

    Vond het gezellig gisteren. Ik praatte misschien een beetje veel. Dat vond mn moeder tenminste. Je bericht klink wat positiever. Hopen dat het een beetje doorzet. Is wel leuk als je leuke buurman hebt, kan je een beetje lol maken samen. Kom snel weer langs.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ik denk zal eens een berichtje plaatsen bij je nu ik weer aanwezig ben ik las dat het nog steeds sukkele is met je,en hopen dat gauw je medicynen aan slaan maar dat weet je kan een tijdje duren ik hoor je weer en doe je moeder de groetjes en jij een knufel x x x

    BeantwoordenVerwijderen