maandag 11 oktober 2010

Maandag week 3 dag 19

Vanmorgen om half 9 alweer verhuisd naar boven! Lekker weer op mijn 'eigen' plek.
Dus toen eerst alle spullen op zijn plek gezet, toen kwam de fysio en daarna de artsen. Dus een drukke ochtend gehad. De artsen zoals gewoonlijk tegenwoordig weinig nieuws. Vanaf morgen gaan ze proberen de prednison langzaam af te bouwen. Ze gaan morgen ook bloed prikken om te kijken hoe het met mijn ontstekingswaardes is. Als die laag zijn kan de ab ook gestopt worden, maar dat word morgen (of overmorgen, haha!) verder bekijken.


Ik heb net gelijk een nieuwe buurvrouw gekregen. Volgens mij komt ze voor een screening, dus ze zal donderdag of vrijdag wel weer weg gaan.... Ben ik het weekeind misschien wel alleen! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Zo dat was vroeg verhuizen!maar wel weer lekker achter de rug,kom vanavond een bakkie doen met broodje zalm ha ha,tot vanavond liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,

    Lekker weer op je eigen kamer kon je gezellige buurman niet mee. Of was hij toch niet zo gezellig. Wij een druk weekend gehad met sporten en gisteren een collega van jaap te eten en 's-avonds ook nog visite. Dus vandaag eerst maar eens even gewerkt in huis. Bas een van onze oudste vertrokken met buitenlandse reis naat Tjechië vanmorgen om half zeven dat was vroeg op. Succes maar weer en hopelijk een minder saaie dag. Morgen met mijn vader voor controle naar de longarts.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,
    lekker weer op je "eigen" stekkie.....ik wens je een fijne nacht......
    Trusten, WandaXXX

    BeantwoordenVerwijderen