vrijdag 8 oktober 2010

Vrijdag week 3 dag 16

Gistermiddag zoals ik dacht verhuist naar beneden, naar een 2 persoonskamer!! Ik lag daar met een vrouw die net was opgenoimen met wonden voor de derma. Ik was net helemaal geïnstaleerd toen een verpleegkundige met een briefje kwam (ze kon dit natuurlijk niet hardop zeggen) of ik niet naar een 4 persoonskamer wilde omdat de wonden van die vrouw de komende dagen heel erg zouden gaan stinken. Nu kon ze nog schuiven, straks niet meer......Dat wilde ik niet, want die Turk lag op die 4 pers kamer. Toen kwam ze op het idee om mij in de kamer ernaast te leggen. Daar lag een man, maar ze wist niet of wij bij elkaar mochten ivm evt bact...Maar ze ging het aan de dok vragen en het mocht! Dat was eigenlijk geen kamer meer, maar een 'fysiohok' met fietsen en een loopband en zo. Maar goed, omdat er nu van 2 afdelingen 1 moet worden gemaakt zijn alle fysioapparaten de gang op gereden en is 'het hok' omgetoverd tot geïmproviseerde patientenkamer. Daar lig ik nu met Bart, mijn buurman. Aardige vent. Het is allemaal erg rommelig en raar, maar het is gelukkig maar voor een weekeindje. Maandag ga ik weer terug naar mijn 'eigen' kamer. Ik ben blij dat ze me bij die vrouw weg hebben gehaalt, want ik liep vanmorgen over gang, nnnaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een lucht!! De hele gang was vergeven! Echt niet te doen!

Verder vannacht lekker geslapen. Beetje laat voor mijn doen, om half 1 pas. Was met Bart aan het kletsen en toen heb ik maar gewacht tot mijn ab klaar was, anders zou ik toch weer wakker worden van mijn infuuspomp. Vanmorgen werd ik pas weer wakker toen ze al met het ontbijt voor mijn neus stonden, om 7.15. Normaal ben ik altijd vanaf 6 uur wakker! Nu werd ik wakker met ; WAT WIL JE DRINKEN BIJ JE ONTBIJIJIJIJIJIJIJIT?!?!?!?! Heeee, eeuuuhhhhmmmm ontbijt.......oooohhhhhwwww, ja, oké ook goeiemorgen, doe maar thee, haha!

Net bezoek gehad van een 'echte' longarts. Die van beneden natuurlijk. Aardige man, maar ook hij had weer geen nieuws. Alles blijft gewoon zo het weekeind. Maandag gaan ze misschien de prednison afbouwen, maar dat ligt er een beetje aan hoe het dan gaat.... We zien wel, maandag zal wel weer een gekke dag worden, want dan moeten we allemaal weer terug naar boven..... Ik ben beniewd hoe dat gaat! Verder is het gewon het hele weekeind eigenlijk maar uitzitten en afwachten..... Vanmiddag komt Trudie, dus dan heb ik even een uitstapje naar het restaurant! :-)

4 opmerkingen:

  1. He die Ils
    ha ha wat een gedoe allemaal,nooit in een flat gaan wonen hoor daar heb je ook alle soorten en maten buren ha ha.
    Hopenlijk vandaag wat rustiger,lekker bakkie doen in restaurant,nou jah bakkie!!!!
    gistermiddag vergadering gehad,vanmiddag een ambulantdienst draaien tot vanavond,komt een nieuwe collega kijken en dan mag ik na 4 uur zeggen of hij geschikt is voor onze clienten,we gaan het zien,morgen een dagje bij Johan helpen,sjouwen,ik bedoel natuurlijk dat Franz gaat sjouwen,maar die is ook geen 25 meer aldus Franz,ha ha nou joh gaat nog wat doen,we horen elkaar kus van Liesbeth en de groeten aan de buurman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat wordt weer lekker eten he in het restaurant;-). Klinkt allemaal wel gezellig met Bart. Ik ben het weekend naar Engeland dus de komende dagen geen fan-mail van mij.

    Groetjes
    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Meid, wat een verhalen zeg. Meestal vertellen we Daan van je belevenissen. Niet alles hoor, want ja als ik vertel van een vrouw met stinkende wonden dat wil hij dat natuurlijk wel even mee maken. Hij heeft geen idee hahahah.
    Johan en Franz gaan inderdaad morgen proberen om de wasmachine te verhuizen. Dat word nog wat.
    Maar goed we zien wel, ik sta klaar met pleisters en drinken. We gaan proberen om snel langs te komen, maar vandaag zat alles even tegen. Verkeerde kleur verf, de vloer die in de ochtend gelegd zou worden,kwam pas in de middag. Johan moest vandaag gewoon werken. Nou ja we zien morgen wel weer. We gaan maar weer eens lekker slapen en hopen dat morgen mee zzit. Jij nog heel veel sterkte en hou je taai dit weekend he. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi,
    Wat een gedoe allemaal maar die nieuwe buurman lijkt me wel gezellig. Je moet proberen of die na het weekend mee naar boven mag dan heb je tenminste nog iemand om te praten
    Ik ben net inkopen wezen doen met Bas een van de oudste hij gaat volgende week op buitenlandse reis. Morgen moet alles weer sporten dus dat wordt weer een volle dag maar wel leuk. Ga nu nog even naar beneden iets drinken en dan naar bed. Hopelijk slaap je net ze lekker als vannacht.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen