donderdag 7 oktober 2010

Donderdag week 3 dag 15

Net is de dokter geweest. Nou ja, de zaalarts. Wéér geen nieuws. Behalve dat ze het niet weten en dat ik geduld moet hebben. Ze wachten op de werking van de prograft "en dat kan wel even duren". Gezegd dat ik hier nu al 2 weken ben en nog niks ben opgeschoten en dat ik er nu langzamerhand wel genoeg van begin te krijgen dat ik alleen maar hoor dat "we het niet weten". Zo ging het de vorige keer ook en ik ben niet van plan om weer 12 weken te blijven. Hun antwoord daarop was weer dat ik maar geduld moest hebben en dat ik niet in dagen maar ik weken moest rekenen dat ik hier nog wel ben. Geen 12, maar wel nog even, "want we weten dat het bij jou langzaam gaat". NEE! Het gaat niet 'langzaam', het gaat al 2 weken helemaal niét DOKTER!!!! (sorry, tikkie frustratie, haha!) Gisteren is er nog een foto gemaakt, daar hadden ze voor het gemak ook nog niet naar gekeken. Ik vraag me af waarom ze een foto laten maken als er toch niemand is die er vervolgens naar kijkt, maar goed. Misschien gaat álles bij mij heel langzaam, ook het in de computer zetten van foto's, haha! In ieder geval gezegd dat ik voor het weekeind nog mijn eigen longarts wil spreken. Niet dat ik daar veel ander nieuws van verwacht hoor, maar toch.... voor het idee....

Verder kreeg ik gisteren het o zo prettige nieuws dat we weer eens gaan verhuizen. Voor het weekeind naar beneden en na het weekeind weer naar boven. Dit keer omdat er iets met de lift moet gebeuren en deze dus het hele weekeind niet te gebruiken is. Fijn. Gaan we dus vandaag, anders morgen de hele zooi inpakken en naar beneden. Wat ws een 4 pers kamer inhoud. Of ik moet heel veel geluk hebben dat ik op de enige 2 pers kamer kom, maar dat denk ik niet. En wat dus ook best eens kan beteken dat ik mijn oude turkse buurman weer als kamergenoot ga krijgen! Heb gelijk aangegeven dat ik dat NIET wil en ik ga er ook wel voor zorgen dat dat NIET gaat gebeuren!!! Zelfs niet op een 4 pers kamer met hem, gewoon helemaal niet bij mij in de buurt! (zeg ik nu heel stoer, haha~!) Kom maar op, ik ben in de stemming!

Zo, heb ik even een lekker positieve blog geschreven vandaag, gezellig he!? ;-)

6 opmerkingen:

  1. So! Ben blij dat ik met jou geen ruzie heb hahah! Maar ff serieus, ik snap je frustratie wel Laten ze in ieder geval het gevoel geven dat ze het serieus nemen en afspraken nakomen enzo. Nou suc6 weer vandaag. Heb gisteren mn zus geholpen met je blog. Je moet misschien een handleiding schrijven voor digibeten!

    Groet,
    MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse,gooi het er maar uit lucht misschien eem beetje op.zit ook allemal niet mee jo,nu weer verkassen,sterkte en hou je taai
    groetjes christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo en als het niet lukt dan komt je oom je wel helpen hoor. Johan is helemaal in de sloop stemming dus die kan je er nu wel bij hebben.
    Haha. Hou vol he meid en blijf je verzetten.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE deze blog-post!!!
    Waaaaaaaaaaaaaaa je hebt helemaal gelijk hoor.
    Ik hoop niet dat je bij de gevreesde buurman komt te liggen!
    En ik hoop stilletjes dat ik niet op de IC hoef te gaan bivakeren, als er geen 1pk over is ga ik als eerste daarheen hahahaa DIKKE LOL.
    Take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou nou je durfd he , gelijkheb je , zo doen niets ja die pil maar verder niets, ik wordt wel prive zuster samen met je ma. ha ha
    meid houdt moed, komt wel een keer goed. groetjes en tot gauw. groetjes nel/hans xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ilse,

    Vanavond je hele blogarchief gelezen.....
    Ik hoop dat je snel vooruitgang boekt.
    Succes met de "verhuizing" .......in ieder geval niet "saai"....
    Ik ga proberen elke avond je blog te lezen en lekker veel berichtjes sturen......en ik mail je nog!!
    Welterusten en Groetjes, ook aan de rest van de familie.
    Tschuuss, Wandaxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen