donderdag 3 maart 2011

Thuis dag 23

Ow jee ow jee.....

Ik moet al over minder dan 1 week op de poli komen en nog steeds 'geen vordering' te bekennen.....

Dat wil eigenlijk zeggen..... niet vooruit gaan........ is dus........ langzaam, maar toch.......achteruit gaan...... :-(

Daar gaat mijn longarts niet blij mee zijn, en ik nog minder..... En ik kan wel doen alsóf, maar 1 groot nadeel van mijn longarts is dat ze alles altijd zó doorheeft..... Hhhhhmmmmm

Ik hoest al vanaf dat ik thuis ben............ Is niet erg.... Wat ik ophoeste was doorzichtig, geen viezigheid is geen probleem en ik voelde me verder behalve moe wel oké.

Maar nu... tsja........ is dat toch een ander verhaal........

Ik zal jullie de details besparen haha! ;-)

Gewoon een beetje ziekjes.....béétje he!



Jaja, een beetje, want ik móét zaterdag eerst naar euhm La cage aux Folles (ja, zo schrijf ik het goed, haha!) En dát vind ik dan weer niet erg!!!! :-) Beetje naar mannen kijken die zich als vrouw verkleden, mwahahaa, lol!

3 opmerkingen:

  1. hmmm, meid, klinkt niet goed...hopelijk houd je t nog tot woensdag vol...Maar als dat zo is ben je iig wel bijna een hele maand thuis geweest :):)
    Liefs, ik ga je nog mailen met weer mijn belefenissen..!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi die Ils
    ja kan leuk zijn naar mannen kijken die verkleed zijn als vrouw,doe mij maar een echte.....
    Je bent al weer lang thuis en heb het druk gehad geen wonder dat je een beetje ziek bent,op hoop voor zegen voor maandag......nou joh ga ook zo weer werken,veel plezier morgen,samen met je ma,misschien is er ook nog een echte vent.....
    we horen elkaar kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opa heeft genoten gisteravond van de verrassing die je gaf. Hij zegt niets te weten van internet maar nu heeft hij de blog gezien,.

    BeantwoordenVerwijderen