maandag 7 maart 2011

Thuis dag 27

Ik denk dat dit 1 van mijn laatste 'thuisblogs' is.....

Het gaat niet zo goed.

Nee.

De benauwheid valt wel mee zolang ik maar niks doe. en niks is dan ook echt niks, niet eten, niet anders gaan zitten, niet praten, echt helemaal niks. Het praten valt trouwens niet mee, mijn stem is he-le-maal verdwenen, ik kan echt alleen maar fluisteren, heel irritand!!

Dus.

Ik zit als een soort van standbeeld in mijn bed of op de bank. Het liefst in mijn bed, dat zit het lekkerste en dan val ik nog eens in slaap. Want ik ben moeoeoeoeoeoeo!! Hét voordeel van slapen he, je voelt niks geen pijn, geen benauwdheid.

Of eigenlijk vooral de pijn. Die zit me behoorlijk in de weg, en das meestal geen goed teken..Als ik eenmaal ben bijgekomen van de trap beklimmen is het alleen de pijn die blijft. Pijn die met een anti-pijn-pilletje niet over gaat. met 2 ook niet, bij 3 begint het ietje weg te trekken, maar wil ik kunnen slapen moet ik er 4 tegelijk nemen. Is niet erg hoor, kan geen kwaad. Is zelfs wel lekker, je word er een beetje 'zweverig' van. Maar goed, zo gaat mijn voorraad natuurlijk wel erg hard, dus ik zou eiegnlijk iets sterkers moeten hebben. Maar dat komt van de week wel ged denk ik! ;-)

Al met al best een gedoe. Ik wil tot woensdag wachten, gewoon tot de polidag. Mijn moeder vind dat een minder goed plan. Maar hé, ik heb belangrijke afspraken! Ik moet vanmiddag eerst naar de kapper, dat is zeker 3 maanden geleden, dus dat MOET echt. Morgen moet mijn moeder werken, en dan is het al woensdag, mwahahaaaaa!!! (op zich heeft ze wel gelijk hoor, maar ik heb er gewoon geen zin in, uren op die EHBO, afwachten op wat voor zaal je komt, en vooral afwachten of je een héél klein beetje kunt slapen. Die douche+wc die alemaal te vies zijn om ook maar naar te kijken. Afwachten wat voor zaalarts je krijgt...Moet je weer in eindeloze discussies over je behandeling en alles er om heen? Of is hij/zij aardig en luisteren ze? Want die zijn er ook... Of is het nog die slager van de vorige keer? pppfff, dat soort dingen dus. GEEN ZIN IN!!!) Maar goed, we zien wel wat het word, of vooral wanneer ik ga.....

Maar

Ik ben zaterdag toch nog op het nippertje naar La cage aux Folles geweest. Je moet er van houden, maar ik vond het wel leuk! Ha, heb ik toch nog maar mooi even gedaan! ;-)

3 opmerkingen:

  1. nou het valt weer tegen wat ik nu hoor het is dus weer KKKKK . je weet wel. probeer het vol te houden tot woensdag maar als het niet gaat niet wachten he ? luister naar je lichaam. nou de gr uit dordt ik hoor het wel xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha meid,
    Jammer dat t echt niet goede kant op gaat. maar wat is je verhaal herkenbaar....!!!!!!
    Nouja, k hoop ook voor je dat je t redt tot woe, via poli gaat beter dan via SEH vind ik ook :)
    Sterkte meid ik denk aan je!
    Trio is trouwens weer bijna compleet als jij ook woe gaat :)(D, jij en ik:))
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Het is alweer even geleden maar we zijn met vakantie geweest en gisteren heb ik al wel al je blogs gelezen. Maar wat ontzettend balen weer voor je.Het zit ook echt niet mee. Ik hoop dat je het tot woe redt. Hier gaat alles zijn gangetje de dakkapellen zitten er op. Schilder bijna klaar en dan alleen nog de vloer. Dus het eind is in zicht en dan kunnen P en J weer op hun eigen kamer slapen. Sterkte en doe ook de groeten aan je moeder van ons.
    Liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen