vrijdag 11 maart 2011

ziekenhuisdag 2

Weet je wat je krijg als je een crisis hebt?

Eerst een paar aaaaaaaaaaaaa(au)aaaaasptrups (prikken in je slagader om te zien hoe het met zuurstof en zo is) En ja, een paar, want hé, we moeten het wél zeker weten, dat je waardes zo slecht zijn. Heel, héééél zeker, ik laat me niet zomaar naar een andere afdeling sturen, zo werkt dat niet, haha!

Daarna op de IC krijg je voor je gaat slapen een aaaaa(nog meer auw!)aaterielijn. Dat is hetzelfde maar die 1e prik halen ze eruit, deze laten ze er in en ze kijken hier gelijk mee naar de bloedduk ed (dit zijn dus 2 verschillende polsen he!)


Die aterielijn is altijd veel gedoe want dat lukt NOOIT in 1 x, dan krijg je zoiets;



Dan word je waker en........Juist compleet in de knoop met vanalles! (en dit valt nog héééél erg mee hoor) Ik had nog veel meer slangen en snoeren, kan je nagaan hoe dat er uit zag, haha!


En dan...... last but not least doen ze op de IC al je sieraden af, oorbellen uit, ect. En dan.... Kom je er achter waar vocht in 1 dag allemaal kan gaan zitten... Hij paste dus echt ruim om mijn middelvinger he!?



En toen, toen kwam ik terug op de afdeling en zat ik dit bij mijn kalender van gisteren staan




Jaaaa, das iets om over na te denken he!? Zo op de vrijdag....

Ik ga nu nog even mijn ogen dicht doen. Mijn buurman houd me al vanaf 4 uur wakker, en ik ben ja, laten we zeggen nou nog niet bepaald, tip top. (lees; te elledig om ook maar naar de wc te lopen en dus een po-stoel hier heb staan en zo, HÓÉ erg is dat!?)

Naja, in ieder geval ben ik terug op de afdeling en ben ik zeker van plan hier te blijven en niet terug te gaan naar de iC. Want hoewel ik heel, echt héél blij was dat DR H dienst had op de IC (zo'n lieve man!) ik zie hem toch liever niet.

En nog even dit DJUNA!!! Ziekenhuisfriend! Super lief dat je gisteren mijn blog geschreven hebt toen ik..... aanu...... het uitslapen was, THANXX!! 



4 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    Fijn dat je weer terug bent! Ziet er allemaal lekker uit. Gelukkig ben jij een vrouw dus jij kan die pijn wel dragen ;-) Nee dat is echt een geintje. Ziet er afschuwwelijk uit. Hoop dat je nu een beetje kan bijkomen en herstellen. Kom gauw bij je langs. Liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid, blij weer van je te lezen! Minder leuke foto's, ik kan me het gevoel enigzins voorstellen :)
    Ben dankbaar dat je t gehaald hebt om t maar even plat te zeggen, t was wel echt heftig! O wat vallen mijn verhalen weer in t niet! k Leef heel met je mee en dank je (nogmaals) voor de super lieve kaart(en) met het boekje! Helemaal toppie meid!
    Sterkte met uitrusten (wat IDIOOOT dat ze je na een IC, beademingsessie nóg niet op een eenpersoonskamer leggen, dat vind ik echt niet kunnen. Maarja, wat doen we eraan??
    Sterkte meid en hopelijk ga je t nu weer lekker zelf kunnen met ademen! Ik doe mijn best voor jou in de frisse lucht hier, hopelijk merk je er wat van :)
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi die Ils
    Jeetje ben blij dat je er weer ben hoor.....en dan gelijk aan eten denken ha ha dat is een goed teken,ga straks ff kijken of ik het kan vinden,zie je straks kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Ilse,

    Ik denk dat ik je vanmiddag tegenkwam maar ik twijfelde vandaar dat ik voorzichtig goedendag zei...
    blij dat je weer op de afdeling bent en hopelijk knap je vlug weer op!
    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen