woensdag 16 maart 2011

Ilse op de IC #3 (door Djuna)

De moeder van Ilse laat weten dat ze van de beademing is afgehaald en nu weer zelf ademt met zuurstof.
Ze krijgt blijkbaar als ze beademd wordt, iets wat haar longen helpt ontspannen, waardoor het nu weer beter gaat.
Maar dat zal Ilse vast zelf een keer uitleggen, want de precieze medische achtergrond van die kwestie heb ik zo 1 -2 -3 niet helemaal begrepen.


Ze is nog wel duizelig en misselijk.

Als ik zou moeten bedenken hoe ik me zou voelen als ik haar was nu... jup. Belabberd denk ik.

Zet -em op Ilse!

5 opmerkingen:

  1. idd zet hem op ilse!!!,
    bedankt voor de update djuun...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Djuna fijn dat je ons op de hoogte gaat. Terwijl ik dit lees is in een ander venster jouw blog aan het openen (want ondanks dat ik nooit reageer, lees ik die nog altijd). Wat zou ik graag kunnen toveren, dan toverde ik alles zoveel beter....
    Fijn dat Ilse weer zelf ademt maar o wat maakt ze het steeds spannend. Ik droomde vannacht dat ik een loterij gewonnen had en dat we samen bakken met geld over de balk liepen (jaja liepen, niets geen rolstoelen en gesleep met O2 enzo, ideaal!) te smijten. Weer eens wat anders dan elkaar in t zkh opzoeken, leuker ook moet ik zeggen.
    Ilse, er wordt ook hier aan je gedacht, heel veel. Hoop dat dit nu even écht helpt en je 'gewoon' goed opknapt nu. Heel veel sterkte, ook voor je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ilse,

    Nu echt opknappen, hoor......hopelijk heb je dit beter doorstaan....

    Djuna bedankt voor de berichtjes en het adres, we zullen voor wat versiering op de muur zorgen!!

    Dittie (en natuurlijk ook m'n andere familie) heel veel sterkte.

    Ilse....ik hoop snel weer je berichtjes te lezen.....

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dit berichtje weer te lezen...Hopelijk knap je snel verder op meid! Doe rustig aan!
    Dikke kus en Djun ook weer bedankt en sterkte voor iedereen!
    Weltrusten
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo meid wat ben ik blij dat je weer van de ic af ben hopelijk blijf je daar ver uit de buurt. ik krijg er zelf klachten van (spanning) meid hopen dat je je weer snel wat beter voel. djun bedankt dat je haar blog wil bijhouden. groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen