donderdag 10 maart 2011

ILSE IS TERUG OP DE AFDELING! (door Djuna)

Lieve lezers,
Ik schrijf even namens Ilse, want ze is nog erg moe en duizelig en euhm ja, logisch...
Ze is vanochtend om 12.00 wakker geworden/ gemaakt en eind van de middag mochten we haar weer verwelkomen op de afdeling.

Woow, ze maakt het wel spannend hoor, MEN.
Ze heeft me beloofd dat ze dat grapje niet nog een keer gaat uihalen hahaha, maar ja, het is natuurlijk gewoon dik balen dat het nodig was om naar de IC te gaan.

Nu heeft ze weer gewoon haar zuurstof, ik weet niet hoeveel liter.

Ze is nu aan het slapen, het was wel schrikken voor iedereen.

Maar goed, we halen weer 'opgelucht adem' he (flauwe woordgrap, Djun. Lucht is niet echt iets waar Ilse teveel aan heeft op dit moment...).

Diikke kus,
Djuna (dr Ziekenhuisfriend).

3 opmerkingen:

  1. hallo ben blij dat ze weer op zaal is , en dat jij ons op de hoogte hou als ils het niet kan doen . doe groetjes aan jullie allebei uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Djun, wat fijn dat je dit doorgeeft. O wat maakte ik me zorgen hier in t Davoserland. wat laat ze toch weer enge dingen zien!
    Ils, fijn dat je weer terug bent! Hou je rustig hoor, je laat ons wel schrikken! Maar zelf ben je dat wss ook wel.
    Nu rustigaan opknappen hoor!
    Dikke kus
    Jorine
    PS wat was ik blij met je kaart en je boekje. Zooooo lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Wat is dat schrikken. Ik ben blij te horen dat je weer op zaal bent en hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Nou geen grappen meer hoor!
    Liefs van hier. Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen