woensdag 9 maart 2011

dikke crisis avond

Hallo mensen, volgers van mijn blog,

Nou de titel zegt het al, dikke crisis hier, lage saturaties, slechte bloedgassen. Waarschijnlijk word ik rond 7 uur naar de IC gebracht om daar te 'slapen' zodat er voor me geademt kan worden door een apparaat en ik een beetje bij kan komen. Waarschijnlijk hoeft dit maar heel kort, maar is het wel even nodig, omdat ik het zo niet trek. Als er de komende dagen dus geen nieuwe blog verschijnt weten jullie waar het aan ligt. Ik weet niet in hoeverre en hoe snel ik op IC weer op internet kan en of  mijn telefoon mee kan / mag. (ik kan op mijn telefoon ook internetten, met moeite, maar het lukt!) Maar berichtjes zijn altijd leuk, ook achteraf, haha! Zowel op mijn mobiel als hier.... Maar zolang ik niet reageer weten jullie wat ik aan het doen ben....

ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz......

Tot.... (over een paar dagen denk...)

6 opmerkingen:

  1. tjee Ilse,

    Ik schrik ervan! Naja hopelijk knap je vlug op van het verplicht slapen!
    Alvast veel sterkte!!

    Trouwe lezer van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei daar schrik ik ook van! Heel veel sterkte!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meis,

    Dus toch....wist het eigenlijk wel maar hoopte zo dat het niet nodig zou zijn...Kan helaas hier niets voor je doen maar weet dat ik heel de dag door aan je denk. Niet dat je er wat aan hebt, maar toch. Zorg maar dat je daar heel snel weer weg bent, en laten we er dan maar vanuit gaan dat je lijf net door deze zet even wat extra kracht op kan doen om er 'straks' weer even een tijdje tegenaan te kunnen, en dan niet met dat pappen en nathouden gedoe maar echt gewoon goed. Dan beloof ik je dat ik ook eens op ga houden met gek doen en voor je het weet kunnen we eens lekker gaan shoppen. Moeten we allebei even wat opknappen want als de moeders mee moeten om rolstoelen te duwen ofzo dan zien ze gelijk weer wat we allemaal kopen en hoe duur dat wel niet is;-).
    Meisje kom op he, knokken en in goede toestand weer snel terug naar de SVL. Hier wordt aan je gedacht, ook door Gerard en mn moeder.
    Hele dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ils,

    Balen en schrikken! Als ze wellicht een beetje sneller hadden gehandeld was het misschien niet nodig geweest? Laat ze je blog eens lezen. Nou lekker slapen dan maar en tot snel.

    Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow meid, hier schrik ik van! Hopelijk kom je een beetje 'bij' door de beademing..! Sterkte en ik denk aan je en bid voor je!
    Veel liefs en dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ilse,

    Sterkte.....ik denk aan je en zal voor je duimen!!

    Tot gauw en veel liefs,

    Wanda.

    Ook veel sterkte toegewenst van "de mannen".

    BeantwoordenVerwijderen