zondag 12 december 2010

Zondag week 12 dag 81

Gisteren rustig dagje gehad, lekker niks byzonders gedaan. De hechting van de hickman is er uit gehaalt, dat is wel lekker, nu jeukt het een stuk minder. Ik ben benieuwd hoe die er ooit weer uit moet, want hij zit nu niet meer gehecht, maar toch zit ie vast.... ieuuwwhhh, naja, zolang die er niet uit hoeft ga ik daar maar niet aan denken, haha!


Én natuurlijk vanmiddag uit eten, wokkuuuu, jeeeeej, lekkerrrrrrr!!! (mijn oom en tante zijn 25 jaar getrouwd, hoera, en gefeliciteerd!!)


Verder alles rustig, geen nieuws, niemand gezien, niks veranderd.....


Mijn ZH friend is trouwens nog steeds op zoek naar nieuwe volgers, de actie gaat door, duuuuuuuus mensen, volg haar, allemaal!

http://www.almijnlongen.blogspot.com/

4 opmerkingen:

  1. Mogge
    Ha ha en wat dacht je,slingers en een groot plakaat in de tuin,opa en je moeder waren er alweer vroeg bij terwijl wij nog in ons mandje lagen.....Gisteren nog een gele lichtslang gekocht om bij de rode op te hangen ha ha en alvast wat inkopen gedaan voor de kerst,hoop dat je straks lekker uitgerust bent,wordt best druk voor je denk ik,trouwens 25 jaar geleden regende het ook....maar nu kan ik gewoon dikke kleren aan en eigenlijk is het morgen pas 25 jaar geleden,ja op de 13e getrouwd en het was toen zelfs op een vrijdag ha ha
    Zie je straks,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo nou geniet ervan he ga lekker eten . en feliciteer je tante en oom oke. 25 jaar ja ja . de groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee het was gezellig he !!!

    Ik zal proberen morgenavond de fotos online te zetten.

    Welterusten !!

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,

    Ik zie (van Johan's berichtje) dat je het leuk heb gehad.....fijn!!

    Nu lekker slapen en uitrusten......

    Ik stuur je nog even een mailtje.

    Enne Liesbeth.....jullie gefeliciteerd!!

    Groetjes van Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen