vrijdag 31 december 2010

Vrijdag week 15 dag 96

Zo, de laatste blog van dit jaar!

Gisteren alle kerstspullen uitgeruimd. Ik heb nu een nieuw 'thema' op mijn kamer, FLOWERS!!!

Kijk maar!

Bloemetjes lampjes.....

bloemetjes fleecedekentjes

en bloemetjes op mijn kastje!

Allemaal NEP-bloemtjes wel te verstaan he, anders kom ik hier zeker nooit meer weg, haha!

Verder weinig nieuws. Vandaag is mijn 'eigen' zaalarts er niet. Ik verwacht ook weinig nieuws. Waarschijnlijk gaan we gewoon weer wachten 'tot de AB zijn werk gaat doen'.

Én, ik ga me vandaag en morgen uiteraard helemaal ziek eten aan de oliebollen en zo, HHHHMMMMMMM!!!! Vandaag mag het nog he?! En morgen ook nog om het af te leren....... De dokter viel het gisteren op dat ik al mijn chocolaatjes niet meer had terug gezet toen de kerstspullen weg waren. Zegt ze: "Héy, nu al goede voornemens?" Haha, dus ik zo; "Ja, de voornemens wel, nu nog uitvoeren, he!"

HAHA, maar dat komt wel goed..... vanaf maandag..... denk ik............ ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten