woensdag 1 december 2010

Woensdag week 10 dag 70

Vandaag een rustige dag. Woensdag dus ik verwacht weinig nieuws. Er is ook weinig verandering. Merk er niks van dat de AB gestopt is tot nu toe, dus dat is mooi. Gisteren nog even een gesprek gehad met mijn eigen longarts. Weinig positiefs helaas nog steeds. Ze is er mee bezig geweest om een oplossing te vinden voor mij in de vorm van een soort 'begeleid wonen' project. Omdat het mij nooit gaat lukken (en het ook niet verantwoord is) om helemaal zelfstandig te gaan wonen. Maar alle vormen die er zijn met alarmsystemen, verpleegkundig personeel in de buurt of zulk soort dingen vinden mij te slecht. Of te instabiel. Kortom, ik kan eigenlijk nergens terrecht. Zoals ik nu ben hoor ik eigenlijk hier in het zh. Maar omdat ze niet weten wat ze moeten doen en het nu de laatste opnames allemaal zo lang duurt is ze op zoek gegaan naar een andere oplossing. En als ik wat stabieler ben kán er wel heel veel geregeld worden, maar nu dus niet. Dus de vraag is nu een beetje;  wat nu? Hier in het zh kan ik niet 'wonen', ergens anders ben ik te slecht voor en dan? Maar gewoon naar huis? Voor hoelang? En wat dan als het thuis niet gaat? Als niemand in een andere instelling de verantwoording durft te nemen, wie doet dat dan thuis? De huisarts? Niemand? Naja, we zien wel, morgen hebben we weer een gesprek met mijn moeder erbij. Misschien word het dan iets duidelijker allemaal...

5 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    pfff, heftig joh! dat zijn dingen die je liever niet hoort allemaal..! Hopelijk kan er toch nog iets gevonden worden. Sterkte met t gesprek vandaag!
    Wel super dat je waarschijnlijk ff naar huis mag met Sinterklaas, da's een leuk vooruitzicht!
    Lieve groetjes
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ilse
    Raar he dat er nergens in dit kundige Nederland een plekkie voor je is,dat is flink k.t,maar ja laten we maar positief blijven,wie weet......
    Zie je straks liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo dan,
    Gewoon blijven liggen dan komt er vanzelf een goede oplossing (hopelijk). Laat je positieviteit maar niet beïnvloeden. Zal toch wel een keer goed komen? Nou een rustige dag verder. Ga zo naar Aalsmeer lekker in de spits. Op naar de sint, met een beetje geluk neemt hij je mee naar Spanje lekker warm. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo hier is ik weer , nou wat een verhaal weer he, het is inderdaad wat liesbeth zegt KKKKKK
    misschien vinden ze wel wat en in de buurt , we wachten af kijk ze kunnen je niet buiten zetten . te koud . nou je zie me snel en hou je goed he. groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Echt waardeloos allemaal. Hopelijk komt er toch nog een oplossing. Probeer positief te blijven maar dat doe je wel. Ik heb echt bewondering voor je. Lekker genieten van sinterklaas. Fijn dat je dan even naar huis mag. Ben benieuwd naar je kamer hoop snel langs te komen.
    Lieve groetjes van hier.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen