maandag 13 december 2010

Maandag week 12 dag 82

YYYYEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAA, gisteren, echt zo lekker gewokt he, hhhhhmmmmmmm kan ik best een gewoonte van maken, iedere zondag vast verlof of zo, haha!

Vannacht lekker geslapen. Gistermiddag even een buurman gekregen, maar die is gisteravond verhuisd. (jawel, naar een 1 pers kamer.... ben ik nou zo dom... of is iedereen zou zo slim..... maar......... ik snap het niet..... ze hebben toch zo'n kamer tekort?.....)
Naja, anyway, mij maakt het niet uit, ik vind het al lang best, want ik lig weer lekker alleen!! Wahahaa, ook goed hoor, beter zelfs!!

Verder weinig nieuws. Niet beter, niet slechter. Net de artsen op visite gehad, ook die wisten niks. Morgen bloed prikken (of eigenlijk aftappen uit mijn lijn, op de hoop dat hij het nog steeds doet!) en kijken of mijn ontstekingswaarden gezakt zijn. Als dat zo is kan de AB stoppen.... en dan maar weer...... wachten.....

4 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    Super zo'n weekendje! Idd best een idee om er een gewoonte van te maken :)
    Hopelijk kan de AB weer gestopt worden en dan voor langere tijd...k Denk nog steeds aan je hoor!
    Dikke knuf
    Jorine
    PS tot de 21e hoop ik dan...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Lekker even weg he. Het is weer eens wat anders dan dat ziekenhuis eten. Je moet het gewoon regelen dat je elk weekend een dag weg mag.Wie weet knap je daar wel een beetje van op. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren ook Dunja der blog gelezen en volger geworden.Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
    Groetjes,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,


    Wat heerlijk voor je dat je nu eens een leuk weekend had. Naar een musical is altijd leuk. Ik ben pas met Tessa naar Mary Poppins geweest in Den Haag. Ik heb dat via vakantieveilingen geboekt en dat was reuze spannend. De musical was super.
    Leuk dat je ook nog naar dat wokken mocht en dat dat lekker was. Het is weer eens wat anders dan ziekenhuis eten.
    Anne-Marie en ik met vriendinnen gisteren naar kerstfair geweest. Was reuze koud maar wel leuk. Ze verkopen een hoop rommel, maar leuk om te zien. Hoop snel weer eens langs te komen, je hoort nog wanneer. Je moeder de groeten.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    lekker zo'n weekendje zeg, blij voor je dat het nu allemaal eens door kon gaan!
    Start een handtekeningenactie voor een eenpersoonskamer en biedt het aan bij het afdelingshoofd!Als je net zoveel handtekeningen krijgt als kaarten, komt het wel goed!
    groetjes van ons, Gitte

    BeantwoordenVerwijderen