woensdag 15 december 2010

verveelde woensdag onzin

Waahahaaa, ik zit me weer eens stierlijk te vervelen, dus even een blog tussendoor!

Eerst een huishoudelijke mededeling voor iedereen die zich aan heeft geboden om voor me te komen zingen. En voor iedereen die dat van plan was. De voorrondes zijn helaas al afgelopen, dus u maakt geen kans meer. Slecht 1 kandidaat heeft de zeer stenge maar rechtvaardige jury (ik wel te verstaan) weten te overtuigen. Morgen zal hij zich bekend maken op mijn blog..... Duuuus, nog even geduld!

Verder heb ik ontdekt dat ik de fimpjes en foto's op mijn iphone ein-de-lijk op mijn laptop kan zetten, yeeeeeey! knap hé, na een jaar! ;-) Dus vanaf vandaag bij ieder blog een leuke foto / liedje / filmpje, wat dan ook, gezellig toch?

1 opmerking:

  1. he wat is dat nu tussendoor wat extra ,nu moet ik ook weer Ha Ha . was je je aan het vervelen?
    nou schrijf maar lekker ik leees het wel en schrijf terug oke gr uit dordrecht xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen