dinsdag 7 december 2010

Dinsdag week 11 dag 76

Ik baal.
Ik ben ziek.
Koorts.
Ondanks 8 paracetamol en 40 mg pred.
Koorst.
Koorst en ik zijn nooit een goede combi geweest. Daar ben ik altijd gelijk zo beroerd van...
Pijn.
Niet geslapen.
Moe.
Bah.
Geen idee wat er mis is. Of eigenlijk wel. Een ontsteking, uiteraard. Zo snel... In 1 nachtje...De foto van gisteren was nu wel 'goed'. Gistermiddag om half 4 kwamen de verpleging er achter dat ze 's morgens bloed hadden moeten prikken. Een poging om het uit mijn lijn te halen strandde. De lijn liep niet. Dan maar gewoon prikken. Maar de prikzuster was al naar huis. Dus de verpleging ging het zelf proberen. Mis. Lukt niet. Dus uiteindelijk toch maar uitgesteld tot vandaag. De prikzuster is er nu wel, en die kan mij wél prikken. Misschien nu, achteraf gezien maar goed dat het gisteren niet gelukt is. Anders had het vandaag ongetwijfeld nog een keer gemoeten......Dus.... Ik ben benieuwd wat de dag brengt. Ik denk een nieuwe foto en weer aan AB kuur.... Afwachten.... Ik hoop dat ze er snel iets aan doen. Vrijdag heb ik een musical, daar MOET ik heen van mezelf..... Duuuuuuuuuusssss, we hebben haast, haha! Voordeel is wel dat als de koorts zakt ik me dan ook gelijk weer een stuk beter voel! Hopelijk is dat vandaag al, haha! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ha, wat een baalbericht! Natuurlijk gaat de koorts zakken en snel ook! Duim met je mee dat je lekker weg kan. Als je ff buiten gaat lopen moet de koorts vanzelf gaan zakken brrrrr. Sterkte en knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    Wat balen dat je je weer zo beroerd voelt!! brrr, kan je niet gebruiken!! Hopelijk slaat ab gauw aan en voel je je gauw weer beter. Hopelijk hoeft ook de pred niet omhoog!
    Sterkte, k denk aan je!!
    Knuffel
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi die Ils
    wat kut allemaal weer,hoop dat je gauw weer wat opknapt dat je vrijdag toch weg kan,een nieuwe AB kuur die snel werkt.
    Ga vanmiddag even bij opa en oma een bakkie doen voor hun trouwdag,horen elkaar
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilse,
    Dat is weer flink balen. Ik hoop dat je nu ik dit schrijf al wat op geknapt bent. En je moet vrijdag gewoon lekker weg dus zet hem op. Maar dat doe je toch al. Slaap lekker voor vannacht en tot morgen.
    liefs,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen