dinsdag 14 december 2010

Dinsdag week 12 dag 83

"Je kunt wel eeuwig blijven wachten .......
op een wonder.
Maar met wachten komt dat wonder echt....
geen dag dicherbij".

Kijk daar ben ik nou vandaag eens helemaal mee eens.
En onddanks dat ik een heel leuk weekeind hebt gehad, heeft het ook iets veranderd.
Ik heb de 'normale' wereld gezien.
Beleefd.
Gezien wat er 'daar buiten' allemaal is.
Alles gaat door.
Zonder dat ik weet wat er gebeurd.
Ik mis het allemaal.
Ik ben er klaar mee.
Met hier.
Met 'we weten het niet'.
Met 'geef het de tijd'.
Ik ga hier niet tot April volgend jaar zitten wachten!
Nope.
Geen denken aan.
IK. BEN. HET. ZAT.
Dus.
Ik ga straks voor de zoveelste keer vragen om EEN PLAN.
Het kan me niet schelen hoe, of met welk medicijn, therapie of wat dan ook.
IK.WIL.WEG.
Of eigenlijk........
Wil ik eerst meer lucht
Zo snel mogelijk.
En dan, dan wil ik weg.
Zo snel mogelijk!




(en als het dan thuis echt, écht niet gaat kan ik altijd terug, toch?)

3 opmerkingen:

  1. Hoi die Ils
    Ja snap dat je er klaar mee ben,het is gewoon k.t,maar thuis is ook moeilijk he,als je dan een x zo,n lage satturatie heb dan schrik je moeder zich te pletter en dan duurt het te lang voordat er iets geregeld kan worden,maar ik heb natuurlijk lekker lullen,mijn leven gaat gewoon door,dus hoop dat je snel wat opknapt dat je gewoon even naar huis kan al is het maar voor een weekje,ga zo werken,ze belde vanmorgen al of ik morgen ook wilde werken,nou echt niet hoor,en trouwens dan komen ze de nieuwe stereo brengen
    Nou joh probeer positief te blijven,ik weet het zeg dan ook probeer,hou je taai he
    kus Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Ilse,
    Ik probeer me in te denken hoe het is om al zóóó lang opgenomen te zijn. Ik kan me voorstellen dat je dan tot deze gedachten komt, ja. Dat je het zat bent, dat je een plan wilt, dat je naar huis wilt etc. t Is gewoon ook allemaal heel vervelend en beroerd!! k Hoop echt dat ze je in concreto iets kunnen aanbieden waar je wat mee kunt, dat je perspectief hebt.
    Want idd is het zo als je weer eventjes aan het gewone leven hebt geroken, dan valt je eigen situatie zo tegen.Ik herken dat wel, dat ik dan zo'n bui heb nadat ik ergens gigantisch van genoten heb...Alsof je dan opeens de pijn en het gemis extra voelt ofzo.
    Meid, ik denk aan je. Dank voor je mail!!! Ga hem binnenkort beantwoorden hoor en hopelijk zien we elkaar de 21e!!
    Dikke knuf
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar ja wat moet ik zeggen ik ben wel blij dat je een heel goed en leuk weekend heb gehad. maar verder ja , we kunnen een poel maken en dan jou in de gaten houden , hoe het gaat , maar dan wel thuis he. ja ze moeten nu maar met een goede oplossing komen. nou meid hou moed he, tot snel gr uit dordt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen