vrijdag 10 december 2010

Vrijdag week 12 dag 79

Jahahaaaaaa wahahaaaaaaaaaaa vandaag is musical dag!!!! En het gaat helemaal door want ik ben niet slechter dan gisteren, yeeeeey! Duuuuuuus vanmiddag verlaat ik het gebouw, hahahaaaaa, dikke jas aan en kom maar op!!


Verder net nog iets mee gemaakt wat valt in de categorie 'nice to know'.
Ze kwamen met 4, jawel met 4 (!) leerlingen mijn bed opmaken omdat het zo ver-schik-ke-lijk druk is op de afdeling. (oh nee, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, foei!) maar goed, het gesprek ging over welke bedden er nog meer opgemaakt moesten worden. Beneden waren dat er erg weinig,(er was hulp van beneden gekomen) want 'de chemo kant ging helemaal weg vadaag' en 'aan de andere kant gingen er ook wat mensen naar huis'.


Ha!
Ting ting ting!
Bingo!
Wieuw wieuw wieuw!!!


De andere kant zijn namelijk op 1 na ALLEMAAL 1 pers kamers!! En gezien mijn strijd die sinds gisteren echt in volle gang is (maar die ik jammer genoeg zeker nog niet aan het winnen ben) is dat toch informatie die erg, heel erg handig is om te weten. Heb er dan ook gelijk op in gehaakt, maar ja.... Leerling.... Die kan en mag niks zeggen...... Maaaaar zoals ik al zei; het is always nice to know! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Je bent er vroeg bij vandaag met je Blog en je schrijft opgewekt. Maak er maar een super dag van en geniet van je musical! Ben benieuwd hoe hij is.
    Blijf je ook thuis slapen of kan dat niet?

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hallo
    oh oh oh wat ben je toch een.....ja wat zal ik zeggen ha ha maar je weet toch je kan het wel tegen een leerling zeggen,maar die maken niet voor niets een bed met zn vieren op.......maar idd het is always nice to know.
    HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND,GENIET ERVAN HE.
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ilse

    hele fijne avond
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo nou gelukkig , dat het door gaat, geniet ervan ,maar kleed je goed aan he, want als je weer een koudje erbij pak, ja dan weet je het he. geniet ervan ,veel plezier. groetjes uit dordt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse,
    Als het goed is zit je nu lekker bij de musical. We horen morgen wel hoe het was.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen