donderdag 2 december 2010

Donderdag week 11 dag 71

Vannacht lekker geslapen. Verder alles rustig. ik begin wat meer te hoesten, maar ben verder niet extra banauwd of zo. Gisteren nog op de foto geweest. Geen idee waarom. Dat wisten ze zelf ook niet zo goed. "gewoon om het eens te vergelijken". Wahahaaaa! Nou ja, oké, er zit vast ergens een hele logische reden achter!

Vanmiddag het gesprek met mijn moeder en mijn eigen longarts. Ik ben benieuwd of ze wat weet. Ik verwacht het eigenlijk niet. Hopelijk kan zij wel het een en ander aan mijn moeder uitleggen zodat voor haar dingen ook wat duidelijker worden allemaal. Want het is wel een beetje rommelig de laatste tijd, al die behandelingen en plannen die maar starten en stoppen en dan toch weer starten of misschien toch niet, voor het geval dat, stel, als etc. Tijd voor een (duidelijk) plan dus!

3 opmerkingen:

  1. Mogge
    ben je op de foto gegaan bij die vrouw die daar gisteren rond liep met haar fototoestel ha ha,die maakte ook onzin foto,s.Zo naar Sliedrecht voor vergadering lekker met de bus dus lang onder weg,heb nog een hoopje dat ze het afbellen.....Hoop dat het gesprek wat oplevert vanmiddag,in ieder geval wat meer duidelijkheid.
    Succes vanmiddag en zie je hopelijk morgen weer
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Succes met de gesprekken vanmiddag. Kom wel voor jezelf op he? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Hoop dat het gesprek goed is gegaan en dat het voor je moeder nu ook wat duidelijker is. Wat een weer hé. Daar heb jij natuurlijk niet veel last van. Ik ben blij dat ik binnen ben.
    Wij gaan een weekendje weg dus ik zal je blog een paar dagen niet volgen. Ik hoop dat je een gezellige sinterklaas avond hebt. Veel plezier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen