woensdag 8 december 2010

Woensdag week 11 dag 77

Vannacht weer eens een keer lekker geslapen. De buurvrouw is weg, dus ik lag alleen. Heeeeeeerlijk rustig! Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt, haha!

Verder weinig nieuws. Woensdag, dus groot overleg vandaag. Ik verwacht er niks van. Gisteren toch weer een nieuwe AB kuur gestart. De ontstekingswaarden waren nog gelijk met die van vrijdag, maar omdat ik ook koorts en zo had toch maar een kuur begonnen. Is wel goed denk ik. De koorts is vandaag trouwens weg, yyyeeeeeeeyy! Het is nu met de AB alleen wel wat lastiger om vrijdag weg te gaan. Maar ja. Ik zou er vandaag eens over beginnen als ik iemand zie, anders morgen. Het is wel te regelen dat ik er even een paar uurtjes tussenuit kan... ;-)

3 opmerkingen:

  1. nou hier ben ik weer , je bent weer lekker bezig he. 1 dag goed en daarna boem weer mis wat is dat toch. we en jij ook natuurlijk worden er gek van. je ma en opa en oma hebben mij verwend ,wel lief maar dat hoef niet he. nou ik weet niet meer gr uit dordt, xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse
    Hopen maar dat die koorts wegblijft,dat je goed kan slapen,zodat je weer snel opknapt,ja op stap met een paal aan je arm wordt wat moeilijker,hoop dat daar wat op te vinden is,vandaag gewerkt,net thuis,wat een gedoe met die bus,alles duurt 3 x langer,maar durf nog niet op mijn brommer,spiegelglad in sommige straten,nou joh ga afwassen en hangen op de bank.
    Bel morgen liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Fijn dat de koorts in ieder geval weg is. Dan voel je je al gelijk wat beter. Ze hebben van die tassen waar de AB in kan dan kan die paal (ha ha) thuis blijven. Ze regelen het maar voor je. Lekker rustig hier zonder al dat sporten. Het scheelt in ieder geval veel was. Hoop dat je vannacht weer lekker slaapt.
    Groet van ons
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen