donderdag 9 december 2010

Donderdag week 12 dag 78

Vannacht lekker geslapen. Gistermiddag een nieuwe buurman gekregen, maar daar heb ik gelukkig weinig last van gehad vannacht. Vandaag mag hij alweer naar huis... Dus afwchten of en wie er naast me komt...

Verder eigenlijk erg weinig nieuws. De koorts is weg, dat is fijn. Vanmorgen bloed gehaalt uit mijn lijn, nu deed hij het ineens, weer, gek ding, maar wel mooi natuurlijk, scheelt toch weer een prik! :-) De AB en andere medicatie gaan gewoon zo door en het is nu maar weer afwachten. Zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen......Als ik morgen niet slechter ben mag ik in ieder geval gewoon weg voor de muscial, yyyeeeeeeeeeeeeeeyyyy! Daar heb ik echt super veel zin in! Lekker weer even eruit en wat leuks doen!

Verder ben ik een 'strijd' begonnen voor een 1 pers kamer. De meeste van jullie zullen wel weten dat dat hier in het EMC alleen in heel speciale gevallen mogelijk is. En ik ben wel een 'spreciaal geval' maar niet zo 1 die 'recht' heeft op een 1 pers kamer. En daar verschillen de meningen nogal. Ik vind dat ik er na een half jaar hier (en voorlopig nog geen vooruitzicht om naar huis te gaan) langzaamaan wel recht op begin te krijgen. Hun vinden van niet, want niet de duur dat iemand hier is, maar het ziektebeeld bepaald of je wel of niet alleen mag liggen. Yeah right. Ik snap heus wel dat ik qua ziektebeeld geen indicatie heb voor zo'n kamer, maar hallooowww, hun snappen toch ook wel dat ik na 6 maanden een béétje privacy wel errug op prijs zou stellen!?...... Nou tot nu toe snappen ze dat dus niet..... Ik ga proberen het ze duidelijk te maken de komende dagen / weken.... De aanhouder wint! ......... (toch?) :-)

5 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    Je weet wel hoe ik over deze zaken denk :) Ik gun het je van harte!!!! k Vind ook echt dat jij er 'recht' op hebt, astma of niet ;) k Hoop dat je de strijd gaat winnen, want privacy is wel zo belangrijk om je een beetje goed te voelen en het vol te houden...!
    Liefs!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    En als er dan geen 1 pers kamer voor je is kopen we toch gewoon van die leuke kamerschermen voor je,wat anders dan een gordijn ha ha,of je hang gewoon ook het prikbord en de muur van je buur vol met kaarten en lampjes dan moeten ze wel voor een oplossing zoeken,toch!!! nou joh hoop dat je jezelf zo goed blijft voelen kan je morgen even lekker weg,ga zo nog even op mijn werk kijken,bel je morgen nog even kus van Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo hier is ik weer, nou gelukkig iets beter. ja we gaan gewoon je kamer kraken toch? dan kan er af en toe ook iemand blijven slapen Ha ha . nou ik hoop dat het zo blijf dat je morgen er even tussen uit kan, er geniet er dan ook van he. groetjes uit dordt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,

    Ik zal voor je duimen dat alles doorgaat morgen.
    Geniet ervan!!

    Vannacht lekker slapen......

    Lieve groetjes, Wandaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Fijn dat je morgen weg mag. Geniet er maar lekker van. En die kamer komt er vast wel gewoon volhouden. Slaap lekker en nogmaals veel plezier morgen.
    liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen