maandag 6 december 2010

maandag week 11 dag 75

Vannacht lekker geslapen. Vanmorgen op de foto geweest. Het bleek dat de foto van vorige week niet goed was maar 'onveranderd'. Dat is dus niet hetzelfde.. Gelijk de Co even een lesje geleerd. Als er op een foto een ontsteking te zien is en na een AB kuur is die er nog, dan is de foto niet goed, maar 'onveranderd'. Goed is het als de ontsteking op de foto niet meer te zien zou zijn.... Maar oké. Het bleek nu ook dat voor het weekeind mijn ontstekingswaarden in mijn bloed weer aan het stijgen waren. Dat wist ik ook niet. Er is het weekeind verder ook niks mee gedaan en vandaag ook niet, dus het zal wel los lopen allemaal. Denk ik..... Anders hadden ze het toch nog wel een keer nagekeken tussendoor?...... Hoop ik.... Wahahaaaaa, want je weet het hier maar nooit! Nou ja goed, verder geen nieuws, geen plannen, geen nieuwe kamergenoot niks... saai hé!?

3 opmerkingen:

  1. Nou ik zou me maar geen zorgen maken hoor, als je bloed verandert houden ze dat secuur in de gaten en zo nodig wordt er METEEN een nieuwe kuur gestart, dat weet je inmiddels wel. Je voelt je zeker wel eenzaam nu dat lieve zielige zieke mensje naast je weg is?Ik vind trouwens dat ze je een eigen kamer moeten geven nu je geen uitzicht op ontslag hebt.Maar dat zal wel niet kunnen, die moeten ze apart houden voor onze vriendjes he?;-)
    Ik heb inmiddels gebeld, ben n mail aan t maken mn tel ligt boven en ik heb geen lucht om de trap te trotseren.
    Sterkte daar meis, ik denk aan je! Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,
    Klinkt allemaal niet verkeerd als de fot onveranderd is maar dat terwijl je nu geen ab meer hebt. Nou maar hopen dat het zo blijft en dat het dus een beetje stabieler wordt. Of begrijp ik er weer niets van? Fijne avond en morgen "spreken"we weer verder.
    Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Wat een verhalen in een paar dagen tijd. Ik hoop dat je wel genoten hebt van het heerlijke avondje. Wij een gezellig weekend gehad. Wel wat anders dan sint vieren. Voor het eerst in jaren dat we het niet hebben gevierd. Sterkte en slaap lekker voor straks.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen