woensdag 15 december 2010

Woensdag week 12 dag 84

Vannacht lekker geslapen.

Gisteren verder een rustige dag gehad met weinig nieuws en (onddanks mijn blog van gisteren géén PLAN). Ja, als mijn ontstekingswaarden laag waren zou de AB stoppen. Maar dat is nou niet echt een PLAN hé?...Laag waren ze wel, maar de AB is niet gestopt. Geen idee waarom niet. Waarschijnlijk heeft er gewoon niemand meer naar gekeken.... Naja, ik zal het vandaag eens vragen als ik iemand zie, want het is woensdag......

Verder gisteravond even naar 'de hal' geweest. Daar ging ziekenhuispersoneel kerstliedjes zingen. En oké, toegeven, het ging niet allemaal even goed, (mwahahaaaa!) maar het was wél gezellig! Zulke mensen heb je wel nodig, die vrijwillig, in hun vrije tijd enhousiast eens een keer iets organiseren. In ieder geval brak het de avond wel en kregen we nog wat te drinken en een lekkere kerstkrans ook. Duuuus, toen was ik al tevreden, haha! ;-D


Zie hier (en hoor!) het 'speciaal voor gisteravond samen gestelde koor'.

6 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,

    Jij bent weer vroeg. Leuke avond gehad. Weet je dat ik ook heel goed kan zingen? Vraag maar of ze nog leden nodig hebben. Nog plannen over even naar huis te gaan de komende dagen of weekend? Goretjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,

    Geweldig!! Kan me voorstellen dat dit wel leuke dingen zijn in ziekenhuisland! Mooi dat ze dat doen idd!! (bedankt ook voor t filmpje! Dit klonk best goed!) En kerstkrans is ook lekker :-)
    Hopelijk vandaag nog nieuws over je ab etc...!
    Fijne dag! Liefs en knuf
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hallo
    Whaaa leuk die kerstliedjes,gezellig hoor,je moeder zeker hard meegezongen!jammer dat er nog steeds geen plan is,denk ook niet dat tie er gaat komen,vandaag dagje vrij,werd om 8.30 mijn bed al uitgebeld,de stereo werd al gebracht,mooi dus niet wachten vandaag,vroeg omdat ik gisteravond late dienst heb gehad,vandaag huisvrouwtje spelen,boodschapjes en ook even naar het zwembad aan het eind van de middag.
    Hoop dat je wat hoort vandaag,bel nog
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilse,

    Misschien weet je het al, maar vanavond komen we je even gezelschap houden, Anne-Marie, mijn moeder en ik.
    Leuk dat je even wat anders had gisteravond, gaat de tijd ook wat sneller.
    Ik zit op mijn werk, druk hier, gelukkig was het niet glad vanmorgen. Ik moet een eind rijden naar mijn werk maar gelukkig heb ik winterbanden en dat scheelt enorm.
    Wel Ilse, tot vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he hallo nou hier ben ik dan weer , ik zit dit even op het werk te doen. ha ha.
    ik zal ook een keer komen zingen kan ik ook hoor,
    nou we wachten het plan maar af he . groetjes uit dordt. xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ilse,
    Het was gezellig vanavond en je kamer vond ik super leuk. Is het toch nog een beetje van jezelf. Leuk zo'n filmpje met muziek bij je blog. Slaap lekker.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen