woensdag 26 september 2012

Ziekenhuisdag dag 3

Zoals ik jullie beloofd had nog even een korte blog. Eind van de middag is mijn port-a-cath vast aangeprikt en is de longarts nog langs geweest die morgen de behandeling gaat doen. De behandeling wordt door 2 longartsen gedaan. De vorige opname was het steeds de andere longarts die kwam omdat deze op vakantie was maar deze is vriendelijker, spraakzamer en leuker en deze gaat het dus ook morgen doen. De planning is rond 10.00 uur, en de verwachte tijd dat de behandeling duurt is anderhalf uur. Daarna is het afwachten hoe het verder gaat lopen, i.c of afdeling. Het hangt allemaal van mij af, hoe mijn longen reageren en hoe ik op narcose reageer. Dat lezen jullie dan w.s morgenavond wel. Verder vandaag weinig gedaan, vanmorgen gezellig even hier beneden aan de thee gezeten met ............ ach ja appeltaart. Morgen mag ik toch niets eten en na de behandeling kan ik nooit eten dus de calorieën moeten niet dalen he, haha!

8 opmerkingen:

  1. succes gr xxxxxx uit dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes Ilse!!
    Ik hoop dat alles goed gaat!

    Dikke knuffel!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes, Ilse.
    We denken aan je.

    Groet, Sander, Jeanet, Bo en Emma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meid! k Denk aan je en bid voor je dat alles goed zal gaan!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi,
    Ik weet niet of je het nog leest maar in ieder geval heel veel sterkte.
    We denken aan je. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte en heel veel liefs!!!

    De overbuuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieve jullie
    Denk dat Ilse nu in diepe slaap is...hoop dat alles goed verloopt en ze vanmiddag weer naar afdeling mag,denk aan jullie,hou je taai,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen