dinsdag 25 september 2012

Ziekenhuis dag 2

Nou, zoals we al verwacht hadden hebben we vandaag eigenlijk weinig nieuws. We zijn nog een beetje moe van gisteren en het gehaast van de afgelopen. Gelukkig lig ik aan de andere kant van de gang, waardoor het ontbijt en het avondeten allebei een half uur tot 3 kwartier later zijn dan in de andere gang. Dus 's morgens rond half 8 en 's avonds rond kwart voor 6. Wel mooie tijden dus. Jammer dat ik om 7 uur me pillen krijg, haha! Maar ja, vanaf morgen heb ik toch een infuus, dus dan is het 'uitslapen' over. Vannacht wel redelijk geslapen. Ondanks dat ik moe was ben wel vaak wakker geweest, dus vanmiddag nog wat uurtjes bij geslapen. Ik heb een eigen kamer, dus kan slapen wanneer ik wil -als er niemand binnen komt-. Dus daar ben ik wel blij mee, lekker rustig en schoon toilet en douche.

Vanmiddag werd het best lekker weer, dus toen ben ik met mijn moeder lekker even 1,5 uur buiten geweest.

Voor de rest was het een loze dag. Niks gedaan. Niemand gezien. Om 7 uur een verpleegkundige met de pillen, om 12 uur en net weer. Geen arts, he-le-maal niks. Bah, wat baal ik daar toch van. Ik lig hier gewoon voor niks, voel me prima en verveel me dood. Echt niks voor mij dit.

Maaaar, morgen heb ik een afspraak hoor!! Jaja, morgen gaan ze de port-a-cath aanprikken...En verder ook weinig. Morgenavond komt de arts die de behandeling gaat doen alles nog even kortsluiten en dan ben ik donderdagochtend ergens aan de beurt. Dus dat is de planning voor de komende dagen. Een tijd staat nog niet vast. Afwachten dus. We zien wel....Morgenavond doe ik nog even een laatste updatje, als alles duidelijk is.Vanaf donderdag zal mijn moeder deze blog een tijdje schrijven. Maar goed, we zien wel hoe het gaat volgende week....

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse en Dittie,

    veel succes daar!!

    Kus Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ilse;lekker hoor een eigen kamer!!!ik wil je alvast sterkte wensen voor van de week,pak nu nog goed je rust.
    Groetjes sandra
    ps hadden ze voor mama ook nog iets geregeld om te slapen!doeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Fijn dat je goed bent aangekomen en een eigen kamer hebt. Dan kan je tenminste lekker jezelf zijn. Rust morgen nog even uit.
    Groetjes van ons allemaal A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse
    Ja het gaat nu toch opschieten,nog 1 dag luieren en dan hopelijk gaat de operatie door....nog ff volhouden samen,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo meiden , ja dat je daar zo vroeg moet zijn is natuurlijk weer voor de knaken , zoals altijd. geniet nog even van de rust en alles , en veel geluk wat er komen gaat . gr van ons uit dordt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen