vrijdag 21 september 2012

Thuis dag 14

Zo nog even een kort berichtje van mij. Weinig nieuws te melden hoor, we zijn druk met alles voorbereiden en inpakken.

Mijn longen willen ondertussen nog niet echt. Ik zit wel zonder zuurstof, maar mijn saturatie is maar rond de 83%. Nou ben ik dat wel gewend, maar als hij goed is voel ik me toch prettiger. Nu heb ik heel veel pijn in me longen zelf en de spieren eromheen. Misschien dat dat met zuurstof wa minder zou zijn, maar de kans is groot dat als ik Maandag in Groningen aan kom met zuurstof ik gelijk weer weg kan. En dat wil ik ter aller tijden voorkomen. Op zich gaat het wel, allen soms, als ik teveel heb gedaan achter elkaar, word ik heel duizelig, alles gaat draaien, word het zwart voor me ogen en kan ik amper nog blijven staan. De enige oplossing is dan op bed te gaan liggen en even (een paar uur) wachten tot het beter gaat. Maar meestal val ik dan in slaap, haha!

Ik ben wel voor de zekerheid met een AB kuurtje begonnen. Morgen komt de huisarts weer, zondag gaat hij op vakantie, dus wat dat betreft komt Groningen wel goed uit zo.

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen maandag. Of ze de dingen nu wel op orde hebben. Gistermiddag is er nog veel heen en weer gebelt, dan kon dit niet, dan kon dat niet, iedere keer was het wat. Toen was ik het zo zat, toen heb ik ze zelf gebelt en gevraagd om het afdelingshoofd, die de vorige keer heel aardig was en waar duidelijke afspraken mee zijn gemaakt. Kreeg ik natuurlijk dezelfde als waar ik al heel de dag discussie mee had! Dus ik vroeg of hij me door wilde verbinden. Hij vroeg zich op zijn beurt af wat het afdelingshoofd meer kon doen dan hij. Dat heb ik mooi opgelost met het antwoord dat ik wat dingen met hem wilde bespreken. En toen.... Zei hij ineens, ik heb denk ik goed nieuws voor je. We hebben een 1 persoonskamer voor je geregeld! Hhhmm, vreemd....'s morgen vroeg ik erom en toen ging het niet, 5 minuten eerder sprak ik hem nog en was alles onmogelijk, en nu, nog geen 5 minuten later zou hij een kamer 'geblokt' hebben zodat ik daar in kan maandag. Ik vind het wel heel toevallig allemaal, maar goed. Als het goed is heb ik nu dus een eigen kamer als ik daar kom. Ik heb een paar keer gevraagd of het zeker was dat het zo bleef, en hij zei van wel. Maar goed, ik ga er nog niet van uit, dat doe ik pas als ik er ben, het ook zo blijkt te zijn, en ik er na een paar uur nog in zit, haha! Tot die tijd reken ik nergens op. We zien het wel. Maandagochtend om 7 uur vertrekken we, dus nog maar 3 nachtjes, 2,5 eigenlijk. Hopelijk gaat alles door en een beetje soepel, zodat ik in het nieuwe jaar kan beginnen met een nieuw leven!

Voor degene die (vast) kaartjes willen sturen is het adres;

I. v, Wijngaarden
verpleegafdeling D3 Kamer ? (volgt nog)
UMCG
Postbus 11120
9700 CC Groningen

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Ja het gaat opschieten....hoop echt dat het allemaal goed komt,kaart is al onderweg maar naar het adres van vorige x....hoop dat deze jou dan ook bereikt...misschien toch nog ff zuurstof het weekend,kan je nog ff bijtanken,horen elkaar nog,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse. Heel veel succes in Groningen! Laten we hopen dat deze keer alles goed gaat. Sterkte met alles hoor!
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    We waren een paar dagen weg en lees net je blog. Als het goed is ben je nu al in Groningen. We hopen dat alles goed gaat. Heel veel sterkte en succes gewenst. Groetjes ook voor je moeder.Liefs van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen