woensdag 5 september 2012

ziekenhuis dag 5

Tijd voor weer een berichtje van mij. Vannacht redelijk geslapen. Veel gehoest, waardoor alles nu pijn doet. Maar ik lijk wel wat meer lucht te hebben. Hopelijk komt het er allemaal een beetje uit nu.

Vandaag is groot overleg, maar ik verwacht weinig nieuws. Gisteravond was mijn eigen longarts hier nog even. De pred is inderdaad iets naar beneden gegaan. Verder had ze contact gehad met Groningen maar 1 van de 2 artsen die de behandeling doen bleek een tijdje afwezig. Ze wist niet uit haar hoofd hoe lang, maar dacht dat het niet heel lang was. Alleen de arts die de behandeling op zo'n botten en onpersoonlijke manier op het laatste moment had afgezegd was er nu. En alleen met hem wilde ze geen zaken doen. Bovendien  zij ze, loopt hij behoorlijk achter met alles. De afspraak was dat ze hier op de hoogte gehouden zouden worden. Mijn eigen arts had alles overgedragen aan een andere arts. Toen zij terug kwam van vakantie, dacht deze arts dat ik nog in Groningen was, omdat hij nog altijd geen bericht had gehad. Het is dat ik zélf een mail had gestuurd naar mijn eigen arts, anders had iedereen gedacht dat ik daar nog was, terwijl ik toen al zo'n 5 weken thuis was. Belachelijk toch? Ze hebben dus niet eens de moeite genomen om ze hier te laten weten dat ik met ontslag was! Ook daar was ze een beetje verontwaardigd over. Ze gaan de laatste tijd zo makkelijk en laks met alles om. Ze lijken zich in Groningen nergens druk om te maken en ook geen enkele normale normen en waarden te hebben op het moment. Maar goed, het wachten is dus tot de andere arts terug is voordat ze gaat vragen of ze me inplannen. Weer uitstel dus. Balen. Kut gewoon. Maar ja. Of ik voor het weekeind naar huis kan of niet is nog steeds onzeker. Hangt ook een beetje af van wat er uit de kweken blijkt te komen en hoe snel ik opknap en of dat ook zo blijft. Daar word vrijdag zelf waarschijnlijk pas een beslissing over genomen. Verder is het dus gewoon afwachten....

4 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Nou dat gaat lekker daar in Groningen....reken dan voorlopig maar ff nergens op,wel kut maar kan het ook niet tegenvallen,focus je dan maar op snel weer lekker naar huis gaan,hoop dat het snel wat beter gaat,ik ga zo weer ff naar vergadering,ben net thuis....liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, fijn dat de lucht weer wat beter wordt. Zou wel lekker zijn om met dit weer snel naar huis te gaan. Kan je misschien even naar buiten ofzo? Beterschap uiteraard en tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo meiden , ja het is me allemaal wat, ja zit niet vaak meer achter pc daarom nu even , maar ik ben er wel hoor. en probeer alles te lezen, zo goed als ik kan. gr daar uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Fijn dat het weer iets betre lijt te gaan en dat het maar snel door mag zetten zodat je in ieder geval naar huis kan. Als ik het zo allemaal lees is het in Groningen niet veel beter dan in Rotterdam. Waardeloos zoals ze met mensen om gaan. Je begrijpt het gewoon niet.
    Sterkte en liefs van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen