maandag 24 september 2012

Groningse Ziekenhuisdag dag 1

Even een korte blog, naar een zeer lange dag. Vanmorgen om 07.00 uur thuis vertrokken en alles liep goed op de weg.  Geen echte files, we hebben zelfs nog even een tussen stop gemaakt en wat gedronken. Om 10.30 uur waren we in het ziekenhuis. Op de afdeling was het goed geregeld, kamer voor mezelf,(trouwens het is kamer 73) zelfs al met luchtdrukmatras, pijn medicatie was er al enz. Alleen was alles echt vandaag ook gepland van dingen die gedaan  moesten worden, fotos, bloedprikken, ecg, longfunctie en anesthesist. Dat was wat minder want het was echt van het een naar het ander rennen. Toen ik vorige week vroeg waarom ik 3 dagen van te voren al moest komen  kreeg ik als antwoord dat al deze dingen niet in 1x geregeld konden worden, maar zie het kon vandaag dus wel. Nu heb ik morgen misschien nog 1 gesprek en woensdag moeten ze me pac vast aanprikken voor donderdag. Woensdagavond komen de behandelend artsen nog even langs en dat is alles in 2 hele dagen. Maar ja maar niet om zeuren, we zijn er, alles gedaan en nu goed zien te blijven tot Donderdag. De arts die de behandeling doet is vanmiddag ook al langs geweest en is blij dat we terug gekomen zijn. Voor nu laat ik het even hier bij, ben moe, maar ja ik weet waarvan.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er gearriveerd bent, maar beetje jammer dat je nu een race-programma had en verder de komende dagen weinig te doen...nouja, zorgen dat je niet slecht(er) wordt, dat is al een hele tour :-) Sterkte meid!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve jullie
    Hoop voor jullie dat het gauw donderdag wordt en idd dat je niet ziek wordt,nog ff 2 dagen russtten,denk aan jullie,hou jullie taai,dikke kus van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te lezen. Lekker bijkomen en succes! Liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey,

    Blij te horen dat het allemaal geregeld was.
    Nu lekker bijkomen en uitrusten en klaarmaken voor donderdag.
    Ik denk aan jullie!
    sterkte en heel veel succes! Dikke knuffel Ilooon

    BeantwoordenVerwijderen