donderdag 6 september 2012

ziekenhuis dag 6

Vannacht een onrustig nachtje gehad. Slecht geslapen, steeds wakker en vanaf half 5 niet meer geslapen. Ben nu dus behoorlijk moe.

Eigenlijk is er geen nieuws. Ik wil nog steeds heel graag morgen naar huis, maar of dat verstandig is weet ik niet. Ik ga straks even vragen of ik misschien morgen een paar uur met verlof mag. Misschien dat ik dat het weekeind blijf.... Ik weet niet zo goed wat slim is. Het liefst zou ik alles inpakken en weg gaan, maar als ik dan volgende week weer terug ben schiet dat ook niet op. De enige meerwaarde hier is dat stomme infuus. Verder zie ik hele dagen niemand. Letterlijk. Ik krijg 's morgens om 8 uur me pillen en me infuus, om 12 uur ook pillen en gelijk die voor 14.00 uur. Soms worden er rond 15.00 uur controle's gedaan, maar nu gaan ze dat combineren met de medicatie van de avond. Dan krijg ik dus 's middags om 12 uur me pillen, om 16.00uur infuus, 18.00uur weer pillen en gelijk voor de rest van de avond ook de pillen en de controles en verder zie ik tussendoor niemand. Ik zie dus 4 keer per dag 5 minuten een verpleegkundige en 1 x per dag 2 minuten een arts. En daar ben ik dan voor hier. Thuis is de huisarts er nog langer! Belachelijk toch? Dus ik weet niet zo goed wat ik wil. Of eigenlijk juist wel wat ik WIL, maar niet zo goed was slim is.... Vandaag maar even bespreken en vanmiddag of morgenochtend beslissen...Ik vraag me af of die paar extra dagen echt verschil gaan maken... Lastig lastig..... We gaan het zien....

Morgen een nieuwe blog met waarschijnlijk meer nieuws, en als er eeder leuk of belangrijk nieuws is uiteraard eerder een blog, haha!! :)

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Ja moeilijk he,hoop dat je de juiste beslissing neemt,hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Lastig allemaal. Sterkte ermee.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen