vrijdag 7 september 2012

Thuis dag

Hoi mensen!

Ja, het is thuis dag! Halve thuis dag. Eind van de middag ben ik thuis gekomen. Ben nu erg moe, dus ik laat het even hier bij. Het weekeind weer een uitgebreidere blog, maar voor nu wilde ik alleen even zeggen; 'ik ben thuis, alles is goed gegaan en ik voel me redelijk'. Dus niks te klagen. Lekker het weekeind rustigjes aan, beetje bijkomen en misschien even buiten zitten. Mag wel niet met de ab, maar ach.... Denk maar niet dat ik me daar door laat weerhouden, haha!! Tot later!

3 opmerkingen:

  1. Waaah!!! Goed meid! Super! Ben blij voor je!!! Heerlijk die thuis-dagen :)

    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilse,wat fijn voor je,geniet er van
    groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse
    Lekker opknappen,rustig aan he,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen