dinsdag 4 september 2012

ziekenhuis dag 4

Het is gelukt, hehe. Het internet doet het niet zo lekker vandaag. Heel de ochtend heeft hij het niet gedaan, en nu gaat het nog niet van harte, dus eerst maar even mijn blog doen, belofte maakt schuld he, haha!!

Eigenlijk heb ik weinig nieuws. De artsen zijn al geweest. Alleen de zaalarts dit keer. Die wist niks. Bij alles wat ik zei of vroeg zei hij 'dat moet ik met dr Bakker overleggen'. Nou hoef ik niet zo heel veel te weten hoor, het enige wat even belangrijk is, is of de prednison afgebouwd kan worden. Ik heb weer last van die onrust in mijn lijf. Heel vervelend. Slapen word moeilijker en ik zit mezelf in de weg. Thuis gaan de dagen zo snel voorbij en hier lijken ze maar niet om te willen gaan. Vreselijk. Onvoorstelbaar dat ik dit 9 maanden onafgebroken heb volgehouden als ik er nu op terug kijk... Maar ja, ik wist dat ook niet van te voren. Als dat wel zo was geweest was het misschien anders geweest. Het gebeurde gewoon.... Maar toch.....Ik heb het wel weer gehad. Dus ik heb aangegeven, dat als het kan ik liever vrijdag naar huis ga, 7 dagen in plaats van 10. Het was ook nog niet definitief dat het 10 zouden zijn natuurlijk. Ik zie wel, het is wat ik gisteren al zei, en het zou ook afhangen van wanneer ik in Groningen terrecht kan. De zuurstof ben ik aan het afbouwen, dus dat is goed. Misschien komt het moeielijk slapen ook wel omdat mijn lichaam minder energie gebruikt en er hier verder weinig is om moe van te worden. Iedere keer als het wat beter gaat loop ik daar tegen aan in het ziekenhuis. Slecht slapen, onrustig en dagen die een eeuwigheid duren. Dat maakt het verblijf lastig. Als dat er niet was zou het alsnog geen pretje zijn, maar wel makkelijker. Thuis heb ik die onrust ook wel eens, maar dat is toch anders. Hier zit ik letterlijk 22 van 24 uur per dag alleen. Niemand om mee te praten, weinig om te doen, de deur moet dicht, internet doet het slecht waardoor ik niks terug kan kijken van tv....Wat een ellende he, haha! Nou ja, oké, genoeg onzin voor vandaag. Alles gaat zijn gangetje en dus ook weer de goede kant op. Uiteindelijk is dat waarom ik hier gekomen ben, dus eigenlijk moet ik verder niet zeuren ;)
Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Hey Ilse
    Hoop dat het allemaal snel opknapt en dat je na 7 dagen naar huis kan,kan me voorstellen dat de dagen lang duren,heb gisteren gewerkt...het zag er naar uit dat de pleuris(sorry johan)uit zou breken maar is niet gebeurd,vanavond laat/slaap tot morgen 9.00 en dan morgen weer om 13.00 vergadering....mijn dagen gaan super snel...jammer dat we niet kunnen combineren he...nou joh hou je taai,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen