maandag 2 januari 2012

Ziekenhuisdag 183 I.C dag te eind

Ilse heeft een onrustige nacht gehad op de ic, was veel wakker geweest. Met de benauwdheid gaat het best goed heeft nog steeds zuurstof via het brilletje. De pijn in r long is wel zeer erg aanwezig ondanks de pijnmedicatie. Ook is ze nog erg moe en doen vele spieren pijn. Eind van de ochtend is ze weer naar de longafdeling gegaan naar haar "eigen" eenpersoonskamer. Haar longen zijn niet echt rustig en rechts hoorde de dr ook nog wel het een en ander. Voor vandaag houden we het even hier bij misschien morgen een blog van Ilse zelf en anders zet ik er morgen nog even wat op. Alle reacties van de afgelopen dagen heb ik voorgelezen en alle lieve smsjes, telefoontjes enz van de afgelopen dagen weet Ilse inmiddels ook van. Allemaal bedankt nog hiervoor ook namens Ilse natuurlijk Dittie

5 opmerkingen:

  1. Hallo nou gelukkig weer van de ic af , is toch niet echt een leuke plek oom te zijn. nu maar hopen dat ze de pijn onder controle kunnen krijgen. laten we hopen dat het vanaf nu elke dag wat beter gaat . gr uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je weer van de ic af meid en weer in je eigen kamertje. Hopelijk wat meer rust voor je!
    pfff, weer n heftige geschiedenis (zal je ook altijd zien tijdens de vakantie van dr B). Hopelijk knap je voorspoedig op en krijg je antwoord op je vragen. Dat je geschrokken bent kan ik me goed indenken!
    Dikke knuffel uit een immer wit Davos
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meis!

    Ik lees nu pas alle berichten die jou moeder geplaatst heeft. Was een paar dagen niet thuis geweest!
    Maar dat was weer even goed schrikken!
    Voor jou ook nog een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat je dit jaar ook echt van het jaar kan genieten en dan bedoel ik lekker thuis!

    Meis ik denk aan je! Knap weer snel op!
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ilse en dittie,
    ik hoop dat jullie een beter jaar krijgen dan afgelopen jaar.Er zijn nu wel genoeg tegenslagen geweest.
    heel veel sterkte en geluk in 2012
    groeten van Marieke Gort

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Fijn dat je weer terug bent op je eigen kamer. Nu hopelijk snel opknappen zodat je vrijdag naar wicked kan. We hopen dat dit jaar beter wordt dan de jaren ervoor en dat de behandeling gauw plaats kan vinden. Liefs,A-M

    BeantwoordenVerwijderen