zaterdag 7 januari 2012

Ziekenhuis dag 188


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ik was weg gisteren!!

En ondanks dat mijn longen het niet zo leuk vinden was het super!! Zo fijn om even buiten en weg te zijn. Eerst (natuurlijk) even bij de mac gegeten en toen op naar het theater. De musical was super, mooi verhaal, alle originele spelers, goede plekken, álles was goed gewoon!! Ik ben trouwens niet zo foto-makerig, en in het theater was het erg donker, dus ik heb maar een paar foto's, maar goed, voor het idee he....


En dan koop je een pen, zit er een 'Wicked' lampje in, haha!

En dan moet je 's avonds weer terug.... Dat is zo balen balen balen..... Dat wilde ik NIETNIETNIET!!!
Maar goed, ik ben lekker even weg geweest, het was super en nu kan ik er wel weer even tegen... Vandaag beetje bijkomen.. ;-)

9 opmerkingen:

  1. Lieve Ilse,
    Heerlijk dat je weg bent geweest. Vandaag bijkomen en na genieten. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super fijn meid!! Ben helemaal blij voor je!
    Nu maar weer lekker bijkomen!!!! Sterkte hoor.
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey,
    wat fijn dat het gelukt is, ga maar lekker nagenieten.
    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek dat je even er tussen uit mocht.
    En ja dan zou ik de Mac ook niet overslaan.
    Groetjes J W D B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey die Ilse
    Ha ha mooi toch ff op pad geweest,nu weer er tegen aan.....opknappen en naar Groningen of naar huis....vanavond gebak,wel gewone...maar volgende x een lekkere,nou joh,wij gaan straks aan de bak....gezellig...hou je taai he,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ilse,
    Wat fijn dat je gisteren gewoon kon gaan. En dat je zo genoten hebt van de voorstelling.
    En nu weer rustig door.
    We denken aan je!!
    Groetjes uit Lochem, Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo meiden nou gelukkig het is door gegaan , fijn dat heb je binnen, nu opknappen voor de volgende stap . je kan het . gr uit dordt xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heey meis,

    super leuk dat je bent geweest!
    Was gaaf he. Op youtube is al een hoop te vinden, dan kan je nog even nagenieten tijdens het bijkomen ;-). Als het goed is krijg je vandaag of maandag weer eens een kaartje van mij via je moeder. sterkte!

    dikke kus Iloooon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOI HOI

    SUPER dat jullie geweest zijn......lekker genieten!!

    En nu verder opknappen......

    Lieve groetjes, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen