vrijdag 6 januari 2012

Ziekenhuis dag 187

Vandaag dé dag! Als de arts komt vandaag hoor ik of ik weg mag.... Ik hoop het wel, ik ga er eigenlijk van uit van wel......of misschien ga ik hoe dan ook wel gewoon! ;-) Ik heb zoals verwacht een beetje last van de ketanest die nu nog maar op 2 staat en straks helemaal uit word gezet. Meer pijn, dus minder goed doorademen en hoesten en dus vanzelf wat benauwder. Maar goed, mijn saturatie was gisteren wat lager, maar daarna is hij niet meer gemeten en niemand is er op terug gekomen, dus niemand zal zich er druk om maken. Ik dus ook niet, nu zeker niet, haha! Waar ze wel op terug kwamen was de bloedarmoede. Die bloedwaarde is na de 2 bloedtransfusie's van vorige week nog steeds veel te laag en weten nog steeds niet hoe dat kan. Dus nu word er wéér een MDL-arts bij gehaald om eens mee te kijken. Voor de zoveelste keer. Ik verwacht er dan ook niks van. Op zich wel goed dat ze er weer verder naar kijken, want het is gewoon niet goed zo laag, dat zeggen ze zelf ook. Daarom ben ik zo moe en duizelig. Maar het is allemaal al ZO vaak nagekeken en nooit word er ergens een oorzaak gevonden, dus ik heb er niet heel veel vertrouwen in dat dat nu wel gaat lukken, maar goed, we zullen zien, je weet nooit.....

4 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Hoop echt dat je weg mag vandaag....denk vast dat je dat wel lukt ha ha....maar wel heel erg goed naar jezelf luisteren he....alvast heel veel plezier,ik hoor het nog wel,hou je taai,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ilse,nou ik ga voor je duimen,dat je naar huis mag.
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Ik hoop echt dat je weg kan. Heel veel plezier alvast van ons allemaal ook van mijn ouders.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden ik hoop dat jullie nu aan het genieten zijn????? Gr uit dordt xxxx
    Ps.ik lees morgen wel hoe het was. gr xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen