dinsdag 10 januari 2012

Ziekenhuis dag 191

Vandaag ben ik nog steeds niet lekker. Ik ben behoorlijk benauwd, mijn saturatie is laag en de zuurstof staat een stuk hoger...Daarom ben ik ook zo laat. Het duurde vanmorgen een eeuwigheid voor ik was opgestart, Toen kreeg ik onverwachts even bezoek van mijn zh friend die hier toch in het zh moest zijn. Dus dat was super gezellig! Bedankt Djun! En toen ben ik na het eten in slaap gevallen. Daarom dus nu toch nog maar even een blogje. Ik heb eigenlijk verder geen nieuws. De zaalarts ging met mijn arts overleggen of er iets extra's bij kon. Dat zal wel magnesium worden denk ik. Of hoop ik. Liever dat dan prednison.... Maar ik heb nog niks terug gehoord, dus we zullen het wel zien vanmiddag. Of morgen. Morgen ook groot overleg. Volgens de zaalarts is er na morgen echt een plan. Weten we of we de bacterie in mijn longen wel of niet aan gaan pakken. (het schijnt dat het 'misschien' toch kan met een of andere speciale ab of een mix daarvan of zo, haha) en dan weten we of ze Groningen gaat bellen en wanneer. Of die bacterie eerst weg moet zijn bv of niet,. Of ik (hoe dan ook) snel naar huis kan, met of zonder infuus, zulke dingen allemaal. Dus hopelijk is morgen alles duidelijker en hebben we een plan voor de komende dagen / weken.

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Nou maar ff wachten op het plan,hoop dat er echt iets uitkomt waar je wat mee kan,en waar je een beetje van opknapt,nou joh veel slapen en gauw wat opknappen....ik ga ook ff liggen,dagen duren wel lang,ha ha,hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis ja laat maar komen het plannetje ik ben benieuwd, we wachten af. hier alles rustig. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen