maandag 9 januari 2012

Ziekenhuis dag 190

Vandaag nog weinig nieuws. Gisteren ook een rustig dagje gehad, niks gedaan eigenlijk, alleen een beetje in mijn bed gelegen en tv en films gekeken en zo. Had nergens zin in, was echt niet lekker. Vandaag is nog niet veel beter. Vannacht ook heel onrustig geslapen, vaak wakker, warm/koud, hoesten etc. Vandaag is nog niet veel beter. Gelukkig lijken mijn longen er nog weinig last van te hebben. Buiten wat meer hoesten merk ik er in mijn longen niks van. Hopelijk blijft dat zo en gaat het vanzelf weer over... Dus ook vandaag weer een rustig dagje, 'lekker' niks doen en kijken of mijn longarts langs komt of niet. Misschien weten we dan eindelijk wat het plan is, want het kan eigenlijk alle kanten op gaan, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk..... En ik moet denk naar de KNO of ze komen weer naar mij. Omdat ik regelmatig een bloedneus heb en die bloedarmoede maar niet weg wil gaan willen de artsen hier dat er gekeken word of er niks zit wat ze dicht kunnen branden of zo.... Dat verwacht ik niet, want het stroomt er echt niet met hele golven uit. Hoog uit 1 keer per maand dat het echt 1,5 uur duurt voordat het stopt, maar ik geloof niet dat de bloedarmoede daar van komt. En de MDL.... ik weet ook nog niet wat die willen..... Óf ze wel wat willen..... Van mij hoeft het niet, heb niet zo'n zin in wéér al die onderzoeken waar 2 keer eerder ook niks uit kwam, dus waarom dan een derde keer zou ik denken. Maar goed, je weet het niet, we zullen het wel horen,,,,

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Dus eigenlijk gebeurt er niks...dan maar snel wat opknappen,de longen rustig houden en naar huis of Groningen....duurt wel lang he.
    Ik ga vandaag maar een beetje huisvrouwtje spelen,en morgen weer en overmorgen....nou joh hoop wel dat je eigen longarts langs komt vandaag met een plan,denk aan je,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Nou hoop dat er gauw iets gaat gebeuren. Dit schiet ook niet op. sterkte ermee.
    Van mij een paar dagen geen blog want ik ga een paar dagen skiën. Maar ik blijf wel op de hoogte door Marcel of mijn moeder. Daarna hoop ik snel langs te komen. Liefs en ook groetjes voor je moeder. A-M

    BeantwoordenVerwijderen