vrijdag 27 januari 2012

Ziekenhuis dag 208

Ik ben nog steeds helemaal niet lekker. Gisteren is de pred verhoogd en heb ik magnesium gehad, maar ik voel me nog niet heel veel beter. De artsen lopen in en uit, zelf vannacht om half 12 kwam de dienstdoende nog even kijken. De zaalarts is er vandaag niet en mijn eigen arts ook niet, dus ik weet niet wie er vandaag over me gaat, maar dat zie ik vanzelf wel... Verder weinig nieuws, hoop dat ik in de loop van de dag toch een beetje op ga knappen....

4 opmerkingen:

  1. hoop ik ook voor je. Sterkte en een knuffel Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo nou ik hoop het wel , anders moet je nog langer wachten voor groningen, want je moet wel redelijk stabiel zijn toch????
    doe rustig aan gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilsie
    Hoop dat het heeeeel snel weer wat beter gaat,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HaIlse,
    Waardeloos maar ik hoop dat je je op dit moment al iets beter voelt.
    Ik duim voor je. Sterkte hoor.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen