zondag 8 januari 2012

Ziekenhuis dag 189

Wat een verschil tussen nu en vorige week. Vorige week lag ik nog op de IC. Zonder het zelf te weten, haha! Ik werd pas 's middags wakker..... En nog geen week later zit je in Scheveningen! Zo stom dat het zo kan wisselen! Gisteren had ik nergens last van, alleen vandaag ben ik niet zo lekker. Moe, stijf (maar ik hou ook zo'n 9 kg vocht vast, dus tjsa...)en wat benauwder.... De ketanest hebben ze gisteren toch maar weer op 5 gezet omdat het niet ging. Eigenlijk baal ik daar wel van, want ik heb geen zin om straks hier te blijven voor pijnstilling. Als ik er niet zonder kan moet er maar iets anders bij of zo zodat dat me niet in de weg staat om evt naar huis te gaan. Verder heb ik niet zo veel nieuws. Doe vandaag lekker rustig aan. Morgen is mijn eigen longarts weer terug. Ik ben benieuwd wanneer ze bij mij langs komt en of er nog iets gaat gebeuren. Of nee, er moet gewoon iets gebeuren, anders veranderd er nooit wat!

Oh, en ik kreeg gisteren nog nieuwe bloem-ampjes voor langs mijn (inmiddels overvolle prikbord) kijk, leuk he!?


4 opmerkingen:

  1. heey, daar ben ik weer.

    Ziet er super gezellig uit!
    Ben benieuwd of je morgen weer nieuws hebt, want het word tijd dat er weer eens een goed gemaakt word en dan ook eens optijd uitgevoerd word :),

    dikke kus ilooon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Leuk zeg die bloemen,hopelijk morgen een plan van hoe nu verder....vanmorgen bij Trudie geweest,weer aan de gebak en lekkers...morgen echt lijnen ha ha ik kan niet zeggen dat ik vocht vasthoudt....haha,nou joh hou je taai,heel veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ja het ziet er leuk uit, kijk hoe je je nu voel , is even bijzaak ,je moet maar denken ik heb vrijdag een leuke avond gehad, en dit wordt wel weer minder , tenminste daar gaan we van uit . nou gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse, lekker dat het is gelukt vrijdag! Goed gedaan. Fijne rustige dag verder, liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen